8 KOMENTARZE

    • Branding Monitor już zabrał głos w sprawie raciborskiego „logo”. Cytat z artykułu „Racibórz na wyboistej drodze rebrandingu”:
      „Projekt nowych propozycji logo Raciborza pojawił się również jako temat do dyskusji na branżowych portalach, jak choćby na blogu „Branding Monitor”. Autor bloga, Krzysztof Karaś, po zobaczeniu znanych nam propozycji, w swoim wpisie na Facebooku, nie pałał optymizmem: „Komentarz będzie krótki – wygląda to po prostu źle. Tak samo fatalne jest podejście („Zgodnie z aktualnymi trendami projekty nowego logo nawiązują do herbu miasta.”) jak i zaprezentowane propozycje. Walka o „modnego” logosa bez zrozumienia istoty i sensu posiadania tego typu znaków. To się nie uda””

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj