Wytypuj dwudziestą dziewiątą kolejkę. Zostań najlepszym typującym, który wygra Monitor LCD 19'' !
W tym tygodniu dla najlepszego typera nagrodą jest portfel na 96 płyt cd ufundowany przez firmę SOFT-ib.
Osoba, która wygrała weekendowe typowanie (kolejka 28) to: Prezes 39
Otrzymuje ona od firmy SOFT-ib zestaw słuchawkowy.
Nagrodę należy odebrać osobiście w firmie SOFT-ib w Raciborzu, róg Klasztornej i Ogrodowej, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w sobotę (9:00-13:00).
Uwaga!!! Nagroda może być odebrana do 7 dni od dnia ogłoszenia zwycięzcy lub wysłana na adres pocztowy wskazany w mailu zwrotnym zwycięzcy skierowanym do [email protected] – koszt przesyłki ponosi osoba odbierająca nagrodę (kwota przesyłki zostanie podana mailem w celu jej zaakceptowania).
Czołowa „3” w rankingu typerów w walce o nagrodę główną (po 28 kolejkach):
1. KALWI211
2. Prezes39
3. LIPKI
Zasady typowania:
Konkurs polega na wytypowaniu zwycięzcy meczów z lig lokalnych, a także podania dokładnego wyniku. Za prawidłowe trafienie w wynik, typer dostaje 3 pkt., zaś za wytypowanie zwycięzcy – 1 pkt. Punkty będą sumowane podczas całego sezonu. W przypadku Hitów Kolejek trafione typy są liczone podwójnie! Czyli, wytypowanie zwycięzcy oznacza 2 pkt, natomiast wytypowanie prawidłowego wyniku premiujemy sześcioma punktami.
Nagrody:
Internauta, który zdobędzie największą ilość punktów w sezonie, otrzyma nagrodę główną, którą jest monitor LCD 19". Natomiast w każdym tygodniu przyznawana będzie nagroda dla zwycięzcy typowania weekendowego (punkty liczone w każdej kolejce odrębnie). Nagrodami będą akcesoria komputerowe. Wszystkie nagrody sponsoruje firma:
Przykład jak zdobyć 3 (lub 6 w przypadku Hitów Kolejek) punkty:
Polonia Łaziska Górne – Przyszłość Rogów np. 0:0
Jeden punkt (lub 2 w przypadku Hitów Kolejek) zostanie przyznany, gdy Czytelnik wytypuje prawidłowo zwycięzcę, bądź wskaże na remis w meczu poprzez podanie wyniku.
Oto najbliższe mecze do typowania:
MŚ RPA 2010 punktowane podwójnie
Algieria – Anglia
Ghana – Australia
Holandia – Japonia
Kamerun – Dania
Słowacja – Paragwaj
Włochy – Nowa Zelandia
Brazylia – Wybrzeże Kości Słoniowej
Portugalia – Korea Płn.
Chile – Szwajcaria
Hiszpania – Honduras
IV liga 2009/2010, grupa: śląska II
Concordia Knurów – Unia Rędziny
Rekord Bielsko-Biała – Grunwald Ruda Śląska
Górnik Pszów – AKS Mikołów
Polonia Marklowice – LKS Czaniec
Unia Racibórz – GTS Bojszowy
Zapora Porąbka – MRKS Czechowice-Dziedzice
Polonia Łaziska Górne – Gwarek Ornontowice
KS Żory – Przyszłość Rogów
Liga okręgowa 2009/2010, grupa: Katowice III
Rymer Rybnik – Włókniarz Nędza
Górnik Radlin – Naprzód Czyżowice
Płomień Połomia – Gosław Jedłownik
Start Pietrowice Wielkie – Gwiazda Skrzyszów
Czarni Gorzyce – Jedność Jejkowice
Borowik Szczejkowice – LKS Krzyżanowice
Naprzód Syrynia – Płomień Ochojec
Naprzód Rydułtowy – Silesia Lubomia
Klasa A 2009/2010, grupa: Racibórz
LKS Górki Śląskie – Buk Rudy Wielkie
KS 1905 Krzanowice – KS Kuźnia Raciborska
LKS Samborowice – Ocice Racibórz
Dąb Gaszowice – KS Kornowac
Naprzód 37 Krzyżkowice – Strzelec Rzuchów
Rafako Racibórz – Unia Turza Śląska
Naprzód Zawada (Wodzisław Śląski) – LKS Brzezie (Racibórz)
LKS Tworków – Czarni Nowa Wieś
Klasa B 2009/2010, grupa: Racibórz
LKS Chałupki (k. Raciborza) – LKS Lyski
LKS 07 Markowice (Racibórz) – Odra Nieboczowy
Wypoczynek Buków – LKS Siedliska
LKS Dzimierz – KS Pietraszyn
LKS Pstrążna – LKS Studzienna (Racibórz)
LKS Ruda Kozielska – Płonia Racibórz
LKS Pawłów – LKS Gamów
Jak głosować?
Swoje typy wyślij na adres mailowy: [email protected], podając swoje imię i nazwisko oraz nick do gry w typerze. W tytule należy wpisać TYPER. Obowiązkowo należy wysłać typy z własnego adresu mail (adres mailowy powinien należeć do osoby biorącej udział w grze, ponieważ zwrotnie na ten adres nadejdzie potwierdzenie z
koniecznością weryfikacji zwycięzcy).
Uwaga: Liczą się tylko typy otrzymane do piątku, godzina 20.00!
Biorąc udział w konkursie, zgadzają się Państwo na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych przez firmę Raciborskie Media – zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. nr 133 poz. 883) – w celach marketingowych.