100 tys. zł przekaże magistrat żeńskiej Unii Racibórz na promocję miasta podczas widowisk sportowych lub kulturalnych i rekreacyjnych. Klub Remigiusza Trawińskiego jako jedyny przystąpił do przetargu.
Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług promocyjnych na rzecz miasta podczas widowisk sportowych lub kulturalnych i rekreacyjnych takich jak rozgrywki ligowe o mistrzostwo kraju, krajowe puchary oraz halowe mistrzostwa kraju w piłce nożnej.
Choć przetarg był otwarty i prezydent Mirosław Lenk nie wykluczał udziału w nim choćby FC Barcelony czy Realu Madryt , do postępowania przystąpiło tylko Raciborskie Towarzystwo Piłkarskie Unia Racibórz i to ono będzie promowało miasto poprzez piłkę nożną.
Zgodnie z warunkami zamówienia promocja ma się odbywać poprzez m.in.
– eksponowanie logo/herbu miasta na strojach meczowych i banerach reklamowych na stadionach,
– rozpowszechnianie informacji o wsparciu finansowym miasta w wywiadach i relacjach prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych,
– bezpłatne przekazanie miastu 100 sztuk biletów oraz 20 kompletów gadżetów reklamowych klubu (szalik, proporczyk, smycz, itp.) na nagrody dla młodzieży szkolnej w ramach przedsięwzięć organizowanych przez Urząd Miasta Racibórz oraz jego jednostek,
– wykonania na rzecz miasta minimum 50 zdjęć z różnych rozgrywek piłkarskich
– organizację przez klub przynajmniej jednego wydarzenia na terenie miasta Racibórz dla dzieci i młodzieży promującego sport lub kulturę lub rekreację i zachęcającego do uprawiania sportu oraz kibicowania.
/p/
A co z tej „promocji miasta” ma wynikać? Dochód min. 100 tys.? – to OK