W połowie 2013 roku Galeria Młyńska w Raciborzu podpisała umowy, w wyniku których do grona najemców jeszcze w tym roku dołączą takie marki jak: Mohito, Cropp oraz po raz pierwszy w Raciborzu – Sinsay.
"Modne centrum miasta" zostanie zrewitalizowane. Nowe sklepy portfolio marek LPP otwarte zostaną najpóźniej w IV kwartale br.
Obok otwarcia nowych marek w Galerii Młyńskiej, nastąpią również zmiany rewitalizacyjne w samym centrum. Zostaną powiększone obecne salony Reserved oraz House, a także zmieni swoją lokalizację salon sportowy 4F.
– Przede wszystkim wychodząc naprzeciw klientom oraz w myśl hasła „modne centrum miasta” rewitalizujemy przestrzeń handlową i poszerzamy ofertę zakupową dostępną dla mieszkańców regionu. Portfolio marek wzbogaci się o uznane marki z grupy LPP – mówi Bogdan Jasiewicz Specjalista ds. marketingu Galerii Młyńskiej. Zwłaszcza pojawienie się marki Sinsay wypełni swoistą „lukę” w ofercie dla nastolatek szukających niebanalnych kolorów i wzornictwa.
Plusem Galerii Młyńskiej w Raciborzu jest jej bliskie położenie względem centrum miasta, węzła komunikacyjnego, a także bogata i dopasowana do oczekiwań klienta – oferta modowa, co gwarantuje wygodę zakupów.
Galeria Młyńska działa nieprzerwanie w Raciborzu od maja 2008 roku zarządzana jest przez Caelum Real Estate Asset Management (CREAM) i jest pierwszym nowoczesnym obiektem handlowym w Raciborzu. Na 3 poziomach oprócz marek LPP znajdują się m.in. salony: Apart, Reporter, Diverse oraz Drogeria Natura.
/Artykuł sponsorowany/
Galeria Młyńska
47-400 Racibórz
ul. Mickiewicza 12
www.galeria-mlynska.pl