W listopadzie w raciborskim magistracie będzie prowadzony pomiar satysfakcji klientów z zastosowaniem anonimowej ankiety udostępnionej klientom w formie papierowej. Opinię można wyrazić osobiście bądź przez internet.
Ankiety dostępne będą w Biurze Obsługi Interesantów oraz w sekretariatach wydziałowych jednostek organizacyjnych Urzędu. Jednocześnie pomiar satysfakcji klientów prowadzony jest przy użyciu elektronicznego arkusza zamieszczonego na stronie internetowej, udostępnionego przez cały rok kalendarzowy (w zakładce Aktualnośc/i/Ankiety pomiaru satysfakcji klientów). Wyniki z ankiet pozwolą na podejmowanie działań służących poprawie pracy jednostek organizacyjnych tut. Urzędu. Zapraszamy wszystkich korzystających z usług Urzędu Miasta Racibórz do udziału w badaniu służącym pomiarowi satysfakcji klientów.
/ps/
Klienci to są w sklepach a w urzędzie petenci
w październiku to pomiry będą skńczone 0 pomyślnie. Październik już się prawie kończy a wy dopiero podajecie otym informacje? Albo sprzedane media albo władza w tym mieście trzyma wszystko pod kontrolą :/
Czyli, że przez cały październik już sprawdzali, czy się komuś miesiące pomyliły?