Odpowiedz na jedno proste pytanie i wygraj "Praktyczny przewodnik po Norwegii". ROZSTRZYGNIĘTY
Do wygrania książka "Praktyczny przewodnik po Norwegii":
Wydawnictwo Pascal przedstawia aktualizację przewodnika po Norwegii z nową okładką. Specjalny, lekki papier sprawia, że książka jest jeszcze bardziej poręczna i praktyczna, a dzięki dużej, rozkładanej mapie zawsze dotrze się do najciekawszych miejsc w kraju. Norwegia to zapierająca dech w piersiach surowa przyroda – malownicze fiordy, tajemnicze wyspy i białe noce. Pod wieloma względami to najpiękniejszy kraj na świecie! Praktyczny Przewodnik po Norwegii to setki niezbędnych informacji o tym fascynującym kraju, zebranych przez polskiego autora z myślą o polskim turyście.
KONKURS:
Aby wygrać książkę, którą ufundował dla Was Dom Książki z Wodzisławia należy odpowiedzieć na pytanie:
Jak nazywa się charakterystyczne ukształtowanie terenu Norwegii?
Odpowiedzi konkursowe można przesyłać na adres: [email protected]. W temacie maila wpiszcie "Norwegia". W treści maila prosimy o podanie imienia i nazwiska. Nazwiska zwycięzców podamy 20 marca. Nagrodę będzie można odebrać w księgarni Dom Książki w Wodzisławiu (Rynek).
Zwycięzca : Damian Piszczan
Regulamin konkursu:
Wygrywa osoba/osoby, która jako pierwsza udzieli prawidłowej odpowiedzi. O wygranej decyduje kolejność zgłoszeń. Pod uwagę brane są tylko prawidłowe odpowiedzi wysłane drogą mailową sygnowane własnym imieniem i nazwiskiem. Zwycięzca konkursu informowany jest o wygranej drogą mailową na adres, z którego wysłano odpowiedź konkursową.
Nagroda powinna zostać odebrana w ciągu 7 dni od poinformowania o wygranej (wysłania powiadomienia). W przypadku nie odebrania nagrody organizator konkursu może wyłonić innego zwycięzcę lub przeznaczyć nagrodę na inne cele. Biorąc udział w konkursie, zgadzają się Państwo na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych przez organizatora – firmę Raciborskie Media, SOFT-ib – zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. nr 133 poz. 883) – w celach marketingowych
/p/