Weź udział w konkursie portalu raciborz.com.pl oraz Domu Książki i wygraj książkę "Biblioteka pana Lemoncella" autorstwa Chrisa Grabensteina.
Do wygrania książka:
"Biblioteka pana Lemoncella" Chris Grabenstein
Kye Keeley, klasowy wesołek, uwielbia wszelkie gry planszowe i słowne, a nade wszystko – gry wideo. Przypadkiem dowiaduje się, że za budowę nowej miejskiej biblioteki odpowiada jego idol, Luigi Lemoncello, najsławniejszy i najbardziej twórczy autor gier na świecie. Kyle jako jedno z dwunastu dzieci wygrywa szansę spędzenia nocy w bibliotece, jako gość pana Lemoncella, zabawiającego zaproszonych zagadkami i grami. Rano okazuje się, że drzwi są zamknięte na klucz, a tajnej drogi ucieczki z biblioteki strzeże wiele ukrytych tropów i zagadek, które trzeba odgadnąć!
KONKURS:
Aby wygrać książkę, którą ufundował dla Was Dom Książki z Raciborza, należy rozwiązać zagadkę:
Kawał muru niewzruszony pokój od kuchni oddziela, uszy ponoć ma i słyszy jak obmawiasz przyjaciela. Co to takiego?
Odpowiedzi konkursowe można przesyłać na adres: [email protected]. W temacie maila wpiszcie "Biblioteka". W treści maila prosimy o podanie imienia i nazwiska. Nazwiska zwycięzców podamy 23 grudnia. Nagrodę będzie można odebrać w księgarni "Dom Książki" w Raciborzu (Rynek).
Regulamin konkursu:
Wygrywa osoba/osoby, która jako pierwsza udzieli prawidłowej odpowiedzi. O wygranej decyduje kolejność zgłoszeń. Pod uwagę brane są tylko prawidłowe odpowiedzi wysłane drogą mailową sygnowane własnym imieniem i nazwiskiem. Zwycięzca konkursu informowany jest o wygranej drogą mailową na adres, z którego wysłano odpowiedź konkursową.
Nagroda powinna zostać odebrana w ciągu 7 dni od poinformowania o wygranej (wysłania powiadomienia). W przypadku nieodebrania nagrody organizator konkursu może wyłonić innego zwycięzcę lub przeznaczyć nagrodę na inne cele. Biorąc udział w konkursie, zgadzają się Państwo na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych przez organizatora – firmę Raciborskie Media, SOFT-ib – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) – w celach marketingowych.
/p/