86% e-kupujących chce otrzymać paczkę w 48 godzin

zakupy internet
Fot. freepik.com

Klienci coraz częściej doceniają nie tylko czas dotarcia przesyłki, ale także uprzejmość kuriera, możliwość przekierowania i bieżącą komunikację o statusie.

Kluczowymi czynnikami satysfakcji klientów e-commerce są szybkość i jakość dostawy. 86% polskich e-konsumentów oczekuje, że przesyłka dotrze do nich w maksymalnie 48 godzin od zakupu. Dla ponad połowy kupujących samo tempo i niezawodność logistyki to wystarczający powód do częstszych zakupów w danym sklepie, ważniejszy niż promocje. Logistyka staje się elementem doświadczenia zakupowego, a ponad 40% ankietowanych odczuwa radość w momencie odbioru paczki.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj