Telepizza posiada łącznie ponad 1000 lokali w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia, Polska oraz personel składający się z ponad 40 000 pracowników. Jest liderem sprzedaży i numerem jeden jeżeli chodzi o stopień rozwoju w całej Europie Wschodniej w sektorze dowozu pizzy do domu.
W Polsce Telepizza posiada około 120 lokali, w tym 60 proc. stanowią lokale własne, a 40 proc. stanowią lokale franczyzowe. Dla biorców licencji Telepizza, posiadanie własnej restauracji jest równoznaczne z udziałem w sukcesie rynkowym firmy Telepizza w Polsce.
Jako licencjobiorca Telepizza będziesz miał możliwość:
• prowadzenia działalności pod rozpoznawalną marką oraz pracy w firmie, która jest liderem dostawy pizzy do domu;
• udziału w sukcesie rynkowym firmy międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku bez ponoszenia dużego ryzyka;
• spełnienia marzeń w prowadzeniu własnego biznesu i stania się prawdziwym managerem;
• tworzenia jednolitego wizerunku firmy oraz czynnego udziału w realizacji wizji firmy Telepizza „Ani jednego niezadowolonego klienta”.
Nasz nowy system franchisingu zapewnia biorcom licencji wszechstronną pomoc zespołu doradców ds. franchisingu w zakresie:
• analizy rynku i konkurencji;
• planu rozwoju licencji;
• planu inwestycji licencji;
• otwarcia i funkcjonowania licencji;
• wyposażenia i adaptacji lokalu;
• planu finansowym licencji;
• szkoleń.
Firmowi doradcy ds. franchisingu są doświadczonymi pracownikami firmy Telepizza, którzy dodatkowo po uruchomieniu lokalu wspierają licencjobiorcę w celu osiągnięcia przez lokal jak najwyższego poziomu sprzedaży i zysku.
Wsparcie to składa się z poszczególnych elementów takich jak:
• pomoc przy realizacji akcji marketingowych;
• bieżące szkolenia celem wzrostu kompetencji licencjobiorcy;
• pomoc w szkoleniu kadry managerskiej i pracowników podstawowych;
• pomoc w prawidłowym funkcjonowaniu podstawowych strategii firmy;
• pomoc w podnoszeniu zyskowności lokalu.
Wymagania sieci wobec licencjobiorcy
1. Osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzeniu lokalu Telepizza, najlepiej zamieszkała w mieście, w którym chce otworzyć lokal (nie wymagamy doświadczenia gastronomicznego).
2. Lokal własny bądź dzierżawiony o powierzchni 100 – 150 m2 – w zależności od wielkości miasta i atrakcyjności położenia.
3. Miasto powyżej 40 000 mieszkańców, w uzasadnionych przypadkach może być mniejsza liczba mieszkańców.
4. Niezbędne zasoby finansowe 120 000 – 180 000 zł. Zasoby te obejmują całkowity koszt otwarcia lokalu Telepizza:
• opłata wstępna;
• projekt lokalu;
• prace budowlane;
• wyposażenie lokalu;
• budżet promocji otwarcia;
• początkowe zasoby magazynowe.
Zgłoszenie
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt [email protected] lub telefonicznie : 502-456-776
————————————
REKLAMA:
G Data AntiVirus 2011
G Data AntiVirus 2011 gwarantuje najwyższy poziom ochrony podczas przeglądania stron WWW. Rozpoznaje i blokuje wirusy, rootkity, robaki, spyware, trojany, backdoory. Chroni Twoją prywatność podczas wykonywania płatności on-line blokując wszelkie próby wyłudzenia danych. Uniemożliwia zainfekowanie systemu , dzięki czemu komputer działa szybko i stabilnie.
Cena w SOFT-ib : 109 zł
(Cena na dzień 22.10.10)