Unitki zagrają z herbem Raciborza na piersiach

100 tys. zł przekaże magistrat żeńskiej Unii Racibórz na promocję miasta podczas widowisk sportowych lub kulturalnych i rekreacyjnych. Klub Remigiusza Trawińskiego jako jedyny przystąpił do przetargu.

Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług promocyjnych na rzecz miasta podczas widowisk sportowych lub kulturalnych i rekreacyjnych takich jak rozgrywki ligowe o mistrzostwo kraju, krajowe puchary oraz halowe mistrzostwa kraju w piłce nożnej.

- reklama -

 

Choć przetarg był otwarty i prezydent Mirosław Lenk nie wykluczał udziału w nim choćby FC Barcelony czy Realu Madryt , do postępowania przystąpiło tylko Raciborskie Towarzystwo Piłkarskie Unia Racibórz i to ono będzie promowało miasto poprzez piłkę nożną.

 

Zgodnie z warunkami zamówienia promocja ma się odbywać poprzez m.in.

– eksponowanie logo/herbu miasta na strojach meczowych i banerach reklamowych na stadionach,
– rozpowszechnianie informacji o wsparciu finansowym miasta w wywiadach i relacjach prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych,
– bezpłatne przekazanie miastu 100 sztuk biletów oraz 20 kompletów gadżetów reklamowych klubu (szalik, proporczyk, smycz, itp.) na nagrody dla młodzieży szkolnej w ramach przedsięwzięć organizowanych przez Urząd Miasta Racibórz oraz jego jednostek,
– wykonania na rzecz miasta minimum 50 zdjęć z różnych rozgrywek piłkarskich
– organizację przez klub przynajmniej jednego wydarzenia na terenie miasta Racibórz dla dzieci i młodzieży promującego sport lub kulturę lub rekreację i zachęcającego do uprawiania sportu oraz kibicowania.

 

/p/

- reklama -

1 KOMENTARZ

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj