Jeszcze przez kilka dni można głosować na najmilsze miasto w Polsce. W rankingu znalazł się także Racibórz. Walka toczy się o kampanię reklamową, o wartości pół mln zł. w niemal wszystkich mediach ogólnopolskich.
Do końca pierwszej fazy akcji „Milka. Moje miasto się przytula” pozostały jeszcze blisko 2 tygodnie. Od chwili rozpoczęcia akcji Polacy wysłali już ponad 2,5 miliona wirtualnych przytuleń, a liczba oddanych głosów i zainteresowanie rywalizacją cały czas rośnie! Mieszkańcy i sympatycy miast, miejscowe urzędy, gminy, lokalne media – wszyscy angażują się w wirtualne głosowanie na wybrane przez siebie miejscowości.
Aktualnie w czołówce rankingu znajdują się Rawa Mazowiecka, Drawno, Bytom, Ostrów Wielkopolski, Elbląg. Bardzo miłym zaskoczeniem w czołówce jest Drawno, liczące 2,5 tysiąca mieszkańców, które w tej chwili znajduje się na 2. miejscu w rankingu. Przykład Drawna pokazuje, że wcale nie trzeba być dużym miastem, by udowodnić, że mieszkają w nim mili i życzliwi ludzie. W konkursie wszystkie miasta mają równe szanse, bo to nie liczba mieszkańców, ale ich zaangażowanie decydują o tym, jak miasto radzi sobie w tej zabawie.
W rankingu znalazł się także Racibórz. Obecnie z liczbą głosów 3109 znajduje się on na 73 miejscu. Na liście miast do głosowania znalazły się także takie okoliczne miasta jak Rydułtowy (109 miejsce), Rybnik (58 miejsce) oraz Opole (58 miejsce). Głosować można jeszcze do 18 maja. Wówczas rozpocznie się ostatni etap zabawy. Udział w nim wezmą już tylko trzy najlepsze miasta.
Głosować można za pośrednictwem strony internetowej akcji "Milka. Moje miasto się przytula".
Jest o co walczyć. Nagrodą główną dla zwycięzcy, najmilszego miasta w Polsce, jest promocja miasta w mediach ogólnopolskich o wartości pół miliona złotych. Materiały filmowe, rozmowy na antenie, strony reklamowe poświęcone najmilszemu miastu w Polsce, a także relacje z eventu finałowego znajdą się w ogólnopolskiej telewizji, radiu, prasie oraz w Internecie i na reklamie zewnętrznej. Promocja obejmie takie media jak między innymi, Gazeta Wyborcza, TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Player, RMF FM, RMF Maxxx, Forbes oraz gazetę lokalną zwycięskiego miasta. Materiały pojawią się także na stronie akcji www.fioletowastrona.pl oraz na oficjalnym profilu Milki na Facebooku oraz YouTube.
– Dodatkowo w dniu wielkiego finału (30 czerwca br.) w trzech miastach-finalistach we współpracy z władzami samorządowymi zorganizujemy pełne rodzinnych atrakcji Milkowe imprezy plenerowe, podczas których wybierzemy najmilsze miasto w Polsce. Ogromne emocje towarzyszyć nam będą do samego końca – informują organizatorzy.
/p/