Raciborska fabryka słodkości na święto zakochanych poleca czekoladki w opakowaniu w kształcie serca.
Nie od dzisiaj wiadomo, że pewne dni są w kalendarzu marketingowców zaznaczone wyraźniej. Boże narodzenie, Wielkanoc, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka to okazje, przy których producenci zabawek, perfum, czy słodyczy bardziej niż zwykle zacierają ręce. Wówczas machina promocji, reklamy i marketingu rusza niczym potężna lokomotywa. Nie inaczej zachowują się również nasi producenci. Raciborski „król łakoci”, czyli firma Mieszko postanowiła osłodzić święto zakochanych. Wybrani i wybranki będą mogli rozkoszować się w dzień św. Walentego nowymi produktami, które mają zapewnić koneserom słodkości rozkosz podniebienia. Wśród produktów, które nasz „czekoladkowy potentat” szczególnie poleca jest bomboniera „Cherrissimo Exlusive”. Marketingowcy z Mieszka zachwalają ten wyrób jako soczyste wiśnie zanurzone w alkoholach o smakach rumu, białego wina i amaretto. Oczywiście oprócz słodkiego smaku na koniuszku języka Walentego lub (co raczej częściej spotykane Walentynkę) ma zachwycić również pudełko w kształcie serca. Pracownik firmy Beata Gątarek powiedziała nam: – Walentynki to to świetna szansa, żeby szerzej zaprezentować ofertę przedsiębiorstwa. Dzięki takim okazjom, mogą oni zasmakować w nowościach. Wypuszczając na rynek nowe produkty związane np. z dniem św. Walentego staramy się docenić naszego klienta, pokazać mu, że pamiętamy o nim i chcemy, by mógł on korzystać z naszych wyrobów w wielu okolicznościach. Oczywiście, obok budowy pozytywnego obrazu naszej marki, celem jest także zwiększenie sprzedaży, ponieważ wiadomo, że przy takich właśnie okazjach łakocie budzą większe zainteresowanie niż zwykle.
/l/
Miniatura za Mieszko.pl