Klienci telekomunikacji Polskiej SA w Raciborskiem nie otrzymali ostatnich rachunków za telefony. Sami muszą się jednak martwić o pokrycie zobowiązań, bo w najgorszym wypadku operator wyłączy im sygnał. telekomunikacja poleca im skorzystanie z błękitnej linii.
Na prośbę czytelników badaliśmy sprawę. TP SA zapewnia, że rachunki wysłała. Poczta Polska, która miała je dostarczyć, zapewnia, że dostarczyła. Problem w tym, że podobnie dobrego samopoczucia nie mają klienci, którzy nadal na rachunki czekają, biegają po biurach obsługi klienta, gdzie tworzą się ogromne korki, lub do urzędów pocztowych, gdzie słyszą z kolei, iż rachunki się zagubiły i najlepiej skorzystać z błękitnej linii. Tracą czas zarówno w biurze TP SA przy pl. Dworcowym, gdzie już rano ustawiają się ludzie, jak i na poczcie, gdzie samemu trzeba wypełnić przekaz, nie zapominając o żadnych danych, w tym numerze klienta.
Więcej w Nr 50 Nowin Raciborskich z dnia 10 grudnia 2003r.