Typuj z nami 27. kolejkę! Wygraj monitor LCD!

Wytypuj dwudziestą siódmą kolejkę. Zostań najlepszym typującym, który wygra Monitor LCD 19'' !

W tym tygodniu dla najlepszego typera nagrodą jest czytnik kart ufundowany przez firmę SOFT-ib.

- reklama -

 

 

Osoba, która wygrała weekendowe typowanie (kolejka 26) to: KALWI
Otrzymuje ona od firmy SOFT-ib  słuchawki z mikrofonem

Gratulujemy!!!

Nagrodę należy odebrać osobiście w firmie SOFT-ib w Raciborzu, róg Klasztornej i Ogrodowej, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w sobotę (9:00-13:00).

Uwaga!!! Nagroda może być odebrana do 7 dni od dnia ogłoszenia zwycięzcy lub wysłana na adres  pocztowy wskazany w mailu zwrotnym zwycięzcy skierowanym do [email protected] – koszt przesyłki ponosi osoba odbierająca nagrodę (kwota przesyłki zostanie podana mailem w celu jej zaakceptowania).

Czołowa „3” w rankingu typerów w walce o nagrodę główną (po 26 kolejkach):

1. KALWI211
2. Prezes39
3. LIPKI

Zasady typowania:
Konkurs polega na wytypowaniu zwycięzcy meczów z lig lokalnych, a także podania dokładnego wyniku. Za prawidłowe trafienie w wynik, typer dostaje 3 pkt., zaś za wytypowanie zwycięzcy – 1 pkt. Punkty będą sumowane podczas całego sezonu. W przypadku Hitów Kolejek trafione typy są liczone podwójnie! Czyli, wytypowanie zwycięzcy oznacza 2 pkt, natomiast wytypowanie prawidłowego wyniku premiujemy sześcioma punktami.

Nagrody:
Internauta, który zdobędzie największą ilość punktów w sezonie, otrzyma nagrodę główną, którą jest monitor LCD 19". Natomiast w każdym tygodniu przyznawana będzie nagroda dla zwycięzcy typowania weekendowego (punkty liczone w każdej kolejce odrębnie). Nagrodami będą akcesoria komputerowe. Wszystkie nagrody sponsoruje firma:

 

 

Przykład jak zdobyć 3 (lub 6 w przypadku Hitów Kolejek) punkty:
Polonia Łaziska Górne – Przyszłość Rogów np. 0:0
 
Jeden punkt (lub 2 w przypadku Hitów Kolejek) zostanie przyznany, gdy Czytelnik wytypuje prawidłowo zwycięzcę, bądź wskaże na remis w meczu poprzez podanie wyniku.

Oto najbliższe mecze do typowania:

I Liga

Znicz Pruszków –     Widzew Łódź     
Podbeskidzie Bielsko-Biała – Motor Lublin     
GKP Gorzów Wielkopolski – Flota Świnoujście     
GKS Katowice – Sandecja Nowy Sącz     
Wisła Płock – MKS Kluczbork     
KSZO Ostrowiec – Pogoń Szczecin     
Dolcan Ząbki – Górnik Zabrze     
Warta Poznań – Górnik Łęczna     
Łódzki KS – Stal Stalowa Wola

IV liga 2 grupa śląska

LKS Czaniec – KS Żory     
Concordia Knurów     – Górnik Pszów     
Polonia Marklowice – Rekord Bielsko-Biała     
Unia Racibórz – Unia Rędziny     
Zapora Porąbka – Grunwald Ruda Śląska     
Polonia Łaziska Górne – AKS Mikołów     
Przyszłość Rogów – GTS Bojszowy     
Gwarek Ornontowice – MRKS Czechowice-Dziedzice

Liga okręgowa grupa III Katowice

Włókniarz Nędza –     Płomień Ochojec     
LKS Krzyżanowice – Silesia Lubomia     
Jedność Jejkowice – Naprzód Rydułtowy     
Gwiazda Skrzyszów – Naprzód Syrynia     
Gosław Jedłownik    – Borowik Szczejkowice     
Naprzód Czyżowice – Czarni Gorzyce     
Rymer Rybnik – Start Pietrowice Wielkie     
Górnik Radlin – Płomień Połomia

A klasa Racibórz

Buk Rudy Wielkie    –  LKS Brzezie    
Unia Turza Śląska     – Czarni Nowa Wieś     
Strzelec Rzuchów     – LKS Tworków     
KS Kornowac – Naprzód Zawada     
Ocice Racibórz – Rafako Racibórz     
KS Kuźnia Raciborska – Naprzód 37 Krzyżkowice     
LKS Górki Śląskie     – Dąb Gaszowice     
KS 1905 Krzanowice – LKS Samborowice

Jak głosować?
Swoje typy wyślij na adres mailowy: [email protected],  podając swoje imię i nazwisko oraz nick do gry w typerze. W tytule należy wpisać TYPER. Obowiązkowo należy wysłać typy z własnego adresu mail (adres mailowy powinien należeć do osoby biorącej udział w grze, ponieważ zwrotnie na ten adres nadejdzie potwierdzenie z
koniecznością weryfikacji zwycięzcy).

Uwaga: Liczą się tylko typy otrzymane do piątku, godzina 20.00!

Biorąc udział w konkursie, zgadzają  się Państwo na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych przez firmę Raciborskie Media – zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. nr 133 poz. 883) – w celach marketingowych.

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj