Wodzisław promuje miejskie tereny inwestycyjne na antenie TVN i TVN CNBC. Koszt produkcji spotu wyniósł 20 tys. zł. Koszty emisji są dziesięciokrotnie wyższe. Zobacz zdjęcia z planu zdjęciowego>>> Wodzisław Śląski poszedł w ślady wielu polskich miast i zaczął promować się w ogólnopolskiej telewizji. Adresatami reklamy nie są turyści, ale inwestorzy, którzy lokując kapitał na terenie miasta stworzyliby nowe miejsca pracy i przyczynili się do poprawy sytuacji gospodarczej miasta.
W skali kraju i Śląska konkurencja jest niezwykle silna. – Przygotowując scenariusz spotu, przeglądaliśmy materiały promocyjne innych miast i województw. Zależało nam, aby wśród wielu, właśnie nasz spot został zauważony. Stąd naszym głównym bohaterem jest fantastyczny gość – mówi Marcin Sieniawski, kierownik Biura Promocji i Informacji Wodzisławia Śląskiego. Ów fantastyczny gość to ufoludek, który widząc 125 hektarów terenów inwestycyjnych na terenie Wodzisławia, postanawia wylądować. – Diagnoza dynamicznego rozwoju potwierdzona – informuje komunikat na ekranie.
Wykonanie zdjęć do trwającego trzydzieści sekund spotu reklamowego zajęło ekipie filmowców trzy dni. Zobacz zdjęcia z planu zdjęciowego>>>
Przygotowanie materiału zdjęciowego do trzydziestosekundowego filmiku zajęło profesjonalnej ekipie filmowców z katowickiego EXA Studio trzy dni. Większość zdjęć została wykonana na Balatonie i Olszynach, czyli największym terenie inwestycyjnym miasta. Do wykonania zdjęć lotniczych użyto robokoptera.
Emisja spotu reklamowego na antenie TVN i TVN CNBC rozpoczęła się 20 października. Koszt emisji to blisko 200 tys. zł. Środki na ten cel pozyskano głównie z funduszy unijnych w ramach dofinansowania projektu "Promocja gospodarcza Wodzisławia Śląskiego poprzez aktywne uczestnictwo w imprezach gospodarczych". W ramach akcji miasto promowało się m. in. na Forum Ekonomicznym w Krynicy.
Czy Waszym zdaniem taka promocja miasta jest odpowiednia? Czy sprawdziłaby się w przypadku promocji włączonych do Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej terenów Raciborza?
/żet/
Lubomia też się wczoraj „wypromowała” w TVN UWAGA;)
nie wazne jak mowia, wazne zeby mowili:)
ale mnie rozbawił Twój wpis , mało sie kawą nie oblałem, pozdrawiam 😉