Unitki ponownie zagrają z herbem Raciborza na piersiach

RTP Unia Racibórz będzie promowało Racibórz podczas widowisk sportowych, kulturalnych lub rekreacyjnych. Opiewająca na 119 999,99 zł oferta była jedyną w postępowaniu przetargowym na promocję miasta.Oferta klubu spełniła warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiotem zamówienia było świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług promocyjnych podczas widowisk sportowych lub kulturalnych lub rekreacyjnych a w szczególności w rozgrywkach Ekstraligi, Pucharze Polski oraz Halowych Mistrzostwach Polski w piłce nożnej. Promocja ma się odbywać m.in. przez:

– eksponowanie logo/herbu miasta na strojach meczowych (pierwszego i drugiego wyboru wraz ze strojami bramkarskimi)

- reklama -

– eksponowanie logo/herbu Zamawiającego na co najmniej 3 dwustronnych banerach (bandach) reklamowych o minimalnych wymiarach 1 m x 5 m w widocznym dla widowni miejscu, na każdym obiekcie sportowym na którym odbywają się rozgrywki lub wydarzenia kulturalne lub rekreacyjne organizowane przez Wykonawcę,

– umieszczenie logo/herbu miasta Racibórz oraz linku www.raciborz.pl  na wszystkich materiałach reklamowych i informacyjnych (bilety, karnety, plakaty, kalendarze, gadżety reklamowe – szaliki, proporczyki, smycze itp.)

– umieszczenie na własnej stronie internetowej linku do strony www.raciborz.pl  wraz z informacją o wsparciu finansowym drużyny,

– rozpowszechniania informacji o wsparciu finansowym Zamawiającego w wywiadach i relacjach prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych,

– prezentowanie nazwy Racibórz, logo albo herbu oraz materiałów promocyjnych Zamawiającego w czasie rozgrywanych zawodów wyjazdowych, np. w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych,

– zamieszczenie w oficjalnej korespondencji wykonawcy (e-mail, pisma) przez cały czas trwania umowy widocznego i wyeksponowanego zapisu informującego o wsparciu finansowym Zamawiającego,

– zapewnienie co najmniej jednej wejściówki pracownikowi Urzędu Miasta Racibórz na wszystkie imprezy związane z realizacją zadania celem kontroli wywiązywania się z postanowień umowy,

– zorganizowanie przez Wykonawcę przynajmniej jednego okolicznościowego wydarzenia (Dzień Dziecka lub Mikołaj) na terenie miasta Racibórz dla dzieci i młodzieży promującego uprawianie sportu oraz kibicowanie, w formie turnieju piłkarskiego lub zawodów sportowych z elementami zabawy (np. malowanie twarzy, konkursy) wraz z nagrodami rzeczowymi dla m.in. 100 osób (kolorowanki, kredki, słodycze, puzzle, smycze itp.)

– bezpłatne przekazanie Zamawiającemu 100 sztuk biletów oraz 20 kompletów gadżetów reklamowych klubu (szalik, proporczyk, smycz) na nagrody dla młodzieży szkolnej w ramach przedsięwzięć organizowanych przez Urząd Miasta Racibórz oraz jego jednostek,

– nieodpłatnego udziału zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Zamawiającego w uzgodnionych wcześniej terminach,

– wykonania na rzecz Zamawiającego min. 50 zdjęć w ramach rozgrywek w Ekstralidze, Pucharze Polski oraz Halowych Mistrzostwach Polski w piłce nożnej lub z wydarzeń kulturalnych lub rekreacyjnych w formie elektronicznej.

/żet/

- reklama -

8 KOMENTARZE

  1. Skoro postępowanie przetargowe było robione pod Trawińskiego, to nie dziwota, że tylko on pasował. Kolejny raz prezydent publiczną kasę daje w prywatne ręce. Odwołać Lenka, pogonić Wojnara i Hajduka, to wreszcie skończą się układy i niekontrolowane prezenty dla kolegów.

  2. to ,,punkt,, obligujący do CO NAJMNIEJ … JEDNEJ wejściówki dla pracownika UM !
    To z[b]LENK[/b]niony tak [b]źle płaci[/b], że urzędników nie stać na kupno choćby jednego biletu ? A może pracownicyUM ,,maja w d…e,, sPOrtsMENKI Trawińskiego ?
    A swoją drogą POrażający ten przeTARG … Czy brakuje naszym ,,bezRADNYM,, odwagi by nazywać rzeczy PO imieniu i [color=#808000]dotować WPROST[/color] jedyny coś wart klub sportowy ,,zasranego miassteczka,,?

  3. Przynajmniej jedna dobra decyzja Prezydenta. Inne miasta dużo bardziej inwestują w swoje drużyny. Żeby daleko nie szukać podam tylko przykład Górnika Zabrze i Śląska Wrocław gdzie miasto ma ok. połowy udziałów w klubie.

  4. Zgadzam się z Heńkiem. Ten klub to jeden ze znaków rozpoznawczych tej zapadłej dziury i trzeba zrobić wszystko, by nie dać mu upaść. Sam za piłka w wykonaniu pań nie przepadam, ale nie poddawaj się Trawiński!

  5. To wyjaśnij nam jakie udziały ma miasto w klubie Trawińskiego? Przecież to jest jakaś czarna magia. Miasto łoży za piękne oczy piłkarek grubą forsę Trawińskiego i nic z tego nie ma, ani procenta udziałów w klubie, ani złotówki zysku, a miasto de facto nie ma żadnej reklamy.

  6. jak ma.
    W [b]roku ubiegłym[/b] nawet [b]była transmisja z PUSTYCH trybun w „EUrosPOrcie”[/b] … że o ,,wymiarach,, POrażki nie wsPOmnę …
    Tyle, ze nic innego oprócz EGO w Racku już nie ma …
    No może jeszcze ,,wspólnota [color=#ff0000]N[/color]iewysokiego sztuk[color=#ff0000]M[/color]istrza,, której nie ma a … jest. I o niej też od czasu do czasu ktoś naPiSze …

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj