Sinsay i House 2 października otworzą swoje salony dla klientów Galerii Młyńskiej. Po prawie czteromiesięcznym okresie przygotowań pierwsze salony z zapowiadanych pięciu, otworzą swoje podwoje dla raciborzan.
Marka Sinsay, do tej pory nieznana w Raciborzu, skierowana będzie dla młodych dziewczyn nie bojących się wyzwań współczesnej mody, pozwalając w każdej kobiecie odkryć swoją tożsamość. Z kolei marka House jest jedną z ulubionych marek osób młodych, lubiących luźny styl i nie stroniących od modowej nonszalancji.
Salony zajmą łącznie powierzchnie ponad 600 m2 gwarantując klientom dostęp do szerokiej gamy produktów proponowanych przez te ogólnopolskie marki – mówi Bogdan Jasiewicz – specjalista ds. marketingu Galerii Młyńskiej.
Obok nowocześnie zaprojektowanych salonów, na odwiedzających będą czekać nowe kolekcje jesienno-zimowe wraz z przygotowanymi przez marki promocjami, a także stylistka, która 3 października będzie pomagała w zakupach w salonie Sinsay, a 4 października w salonie House.
Każdy chętny przy pomocy fachowej porady będzie miał okazję stworzyć swój własny, niepowtarzalny styl. Stylistka pokaże, jak drobne zmiany fasonu wpływają na wygląd sylwetki, oraz jak nieodpowiednio dobrany krój deformuje figurę. Warto podkreślić, że porady oferowane przez stylistkę są bezpłatne. Stylistka będzie dostępna w Galerii Młyńskiej w środę i czwartek w godzinach od 12.00 do 19.00.
Z kolei, 5 października stylistka będzie pomagać w konkursie „Ty też możesz zostać stylistą”. W tym konkursie, do wygrania są bony zakupowe, markowa odzież oraz nagrody pieniężne. Udział w zabawie może wziąć każdy kto: 5 października przyjdzie do Galerii Młyńskiej i przygotuje własną stylizację z odzieży i dodatków marki Sinsay – mówi Jasiewicz. Stylizacja zostanie sfotografowana a najlepsze stylizacje zostaną nagrodzone. Szczegóły konkursu dostępne na stronie www.galeria-mlynska.pl .
Dla Galerii Młyńskiej otwarcie salonów Sinsay i House będzie zakończeniem kolejnego etapu zmian, których finałem będzie otwarcie pozostałych marek: Reserved, Mohito, CROPP. Otwarcie tych salonów nastąpi jeszcze w październiku – dodaje Jasiewicz.
Artykuł sponsorowany
/ps/