Dom Książki z Raciborza przygotował dla Czytelników portalu raciborz.com.pl kolejną, bardzo ciekawą nagrodę książkową.
Do wygrania książka:
"Brygantka" Cutrufelli Maria Rosa
Kanwą BRYGANTKI są wydarzenia autentyczne: rewolucyjny ruch ludowy, który towarzyszył włoskim walkom o zjednoczenie kraju. Z naturalistyczną pasją autorka przedstawia brutalne sceny z życia małych miejscowości południowych Włoch, w których nadal króluje przywiązanie do głęboko patriarchalnych tradycji.
KONKURS:
Aby wygrać książki, które ufundował dla Was Dom Książki z Raciborza należy odpowiedzieć na pytanie: Kto jest patronem miasta Racibórz?
Odpowiedzi konkursowe można przesyłać na adres: [email protected]. W temacie maila wpiszcie "Brygantka". W treści maila prosimy o podania tytułu książki, którą chcecie wygrać oraz imienia i nazwiska. Nazwiska zwycięzców podamy 8 kwietnia. Nagrodę będzie można odebrać w księgarni Dom Książki w Raciborzu (Rynek).
Zwycięzca: Jolanta Błaszczok
Regulamin konkursu:
O wygranej decyduje grono redakcyjne. Jeżeli w warunkach konkursu zaznaczono, że wygra osoba/osoby, która jako pierwsza udzieli prawidłowej odpowiedzi o wygranej decyduje kolejność zgłoszeń. Pod uwagę brane są tylko prawidłowe odpowiedzi wysłane drogą mailową sygnowane własnym imieniem i nazwiskiem. Zwycięzca konkursu informowany jest o wygranej drogą mailową na adres, z którego wysłano odpowiedź konkursową. Nagroda jest do odebrania w siedzibie firmy Raciborskie Media (róg Klasztornej i Ogrodowej) w Raciborzu, o ile w powiadomieniu nie wskaże się innego miejsca odbioru nagrody.
Nagroda powinna zostać odebrana w ciągu 7 dni od poinformowania o wygranej (wysłania powiadomienia). W przypadku nie odebrania nagrody organizator konkursu może wyłonić innego zwycięzcę lub przeznaczyć nagrodę na inne cele. Biorąc udział w konkursie, zgadzają się Państwo na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych przez organizatora – firmę Raciborskie Media, SOFT-ib – zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. nr 133 poz. 883) – w celach marketingowych
/p/