Studenci sprawdzają, czy klienci starostwa są zadowoleni

Do końca września studenci PWSZ w Raciborzu będą przeprowadzać badanie poziomu zadowolenia klienta z usług świadczonych w raciborskim starostwie.

Wyniki ankiet pomogą udoskonalić wdrożony w urzędzie system obsługi klientów. Licząc na pozyskanie jak największej liczby informacji oraz ułatwienie klientom udzielania odpowiedzi na pytania ankietowe badanie przeprowadzą i dane odnotują studenci raciborskiej uczelni.

- reklama -

Studenci PWSZ będą prosić klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. czynników wpływających na zadowolenie z usług czy trudności napotykanych podczas załatwiania spraw. Chętnie będą też przyjmowane wszelkie sugestie dotyczące usprawnienia pracy starostwa. Wiele z dotychczasowych sugestii naszych klientów m.in. winda, więcej miejsc parkingowych, nowy Biuletyn Informacji Publicznej, zostało już zrealizowanych.

Zachęcamy do udziału w badaniu ankietowym. Państwa opinie i uwagi są bardzo cenne, pozwolą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi klientów w naszym urzędzie.

Ponadto informujemy, że klienci starostwa mogą wyrazić swoją opinię nt. jakości usług świadczonych przez nasz urząd za pomocą internetowej ankiety. Ankieta jest dostępna na stronie www.powiatraciborski.pl (ikona: Badanie satysfakcji klienta w prawym dolnym rogu strony http://www.powiatraciborski.pl/starostwo/satysfakcja_klienta.html

 

źródło: starostwo powiatowe

 

publ. /ps/

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj