Weź udział w konkursie Domu Książki w Wodzisławiu i wygraj książkę "Na szafocie". ROZSTRZYGNIĘTY
Do wygrania książka:
"Na szafocie"
Hilary Mantel, rekonstruując od stuleci owiane tajemnicą okoliczności upadku Anny Boleyn, stworzyła pasjonujące dzieło, na kartach którego postaci sprzed wieków ożywają w pełnym blasku. Henryk VIII zakochuje się w Joannie Seymour. Tomasz Cromwell, wykonując wolę władcy, stara się doprowadzić do rozwiązania małżeństwa z Anną Boleyn, co kończy się – jak wszystkim wiadomo – nie unieważnieniem, tylko ścięciem. Jedna z bardziej znanych historii w dziejach nowoczesnej Anglii, opowiedziana z talentem literackim, który zasłużył na podwójnego Bookera! Siła tej niezwykłej powieści tkwi w szczególe, w odbrązowieniu postaci historycznych, w tchnięciu w nie życia na nowo, w dygresji.
KONKURS:
Aby wygrać książkę, którą ufundował dla Was Dom Książki z Wodzisławia należy odpowiedzieć na pytanie: Kim była Anna Boleyn?
Odpowiedzi konkursowe można przesyłać na adres: [email protected]. W temacie maila wpiszcie "Na szafocie". W treści maila prosimy o podanie imienia i nazwiska. Nazwiska zwycięzców podamy 12 grudnia. Nagrodę będzie można odebrać w księgarni Dom Książki w Wodzisławiu (Rynek).
Zwycięzca: Marzena Jaroszek
Regulamin konkursu:
Wygrywa osoba/osoby, która jako pierwsza udzieli prawidłowej odpowiedzi. O wygranej decyduje kolejność zgłoszeń. Pod uwagę brane są tylko prawidłowe odpowiedzi wysłane drogą mailową sygnowane własnym imieniem i nazwiskiem. Zwycięzca konkursu informowany jest o wygranej drogą mailową na adres, z którego wysłano odpowiedź konkursową.
Nagroda powinna zostać odebrana w ciągu 7 dni od poinformowania o wygranej (wysłania powiadomienia). W przypadku nie odebrania nagrody organizator konkursu może wyłonić innego zwycięzcę lub przeznaczyć nagrodę na inne cele. Biorąc udział w konkursie, zgadzają się Państwo na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych przez organizatora – firmę Raciborskie Media, SOFT-ib – zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. nr 133 poz. 883) – w celach marketingowych
/p/