Przed raciborskim zamkiem znalazły się Centrum Informacji Turystycznej w Kaliszu, Łodzi i Nałęczowie. Zamek zdobył 94 głosy.
16 lutego 2015 roku upłynął termin głosowania w walentynkowym konkursie dla Punktów i Centrów Informacji Turystycznej na najbardziej „Miłosny Punkt lub Centrum IT”. Konkurs zorganizowała Polska Organizacja Turystyczna. Startujące w konkursie punkty i centra informacji turystycznej miały za zadanie wymyślić najlepszy sposób na swoją promocję. Do wyboru był: mem, grafika, piosenka lub filmik zapraszający turystów. Ocenę jury przeszło siedem produkcji, wśród nich Punkt Informacji Turystycznej na Zamku Piastowskim w Raciborzu. W zakończonym głosowaniu internetowym na profilu facebook Polskiej Organizacji Turystycznej, zamkowy PIT zajął 4 miejsce a zwycięzcą zostało Centrum Informacji Turystycznej w Kaliszu z wynikiem 289 polubień (głosów)! Wszystkim biorącym udział w zabawie oraz głosującym na zamkowy PIT bardzo serdecznie dziękujemy za wspaniałe zaangażowanie.
Oficjalne wyniki:
1. Centrum Informacji Turystycznej w Kaliszu – 289
2. Centrum Informacji Turystycznej w Łodzi – 240
3. Centrum Informacji Turystycznej w Nałęczowie – 112
4. Punkt Informacji Turystycznej na Zamku Piastowskim w Raciborzu – 94
5. Centrum Informacji Turystycznej w Oświęcimiu – 91
6. Regionalne Centrum Informacji Turystycznej w Białymstoku – 49
7. Centrum Informacji Turystycznej w Nowym Mieście Lubawskim – 7
Tą grafiką zamek zachęca turystów do odwiedzin.
Zamek Piastowski
Publ. /l/