Ideą konkursu kARTki, bo o nim mowa, jest umożliwienie każdemu sympatykowi miasta roli ambasadora Raciborza. Chodzi o zaprojektowanie 4 pocztówek, które należy nadesłać do 11 marca.
Jeśli czujesz i rozumiesz magię oraz urok naszego grodu, wędrując jego ulicami i chciałbyś wypromować Racibórz taki, jakim widzisz go TY – zaprojektuj cztery pocztówki na podstawie swoich zdjęć, rysunków lub grafiki. Najlepsze z nadesłanych prac zostaną wydrukowane w dużym nakładzie i będą w ofercie turystycznej, między innymi w Raciborskim Centrum Informacji.
Konkurs jest otwarty – może w nim wziąć udział każdy: mieszkańcy miasta, osoby będące tu tylko przejazdem, artyści, studenci oraz dzieci i ich rodzice. Sposób wykonania projektu jest dowolny – dopuszcza fotografię, kolaż, własną grafikę, skan pracy odręcznej i każdą inną formę zaproponowaną przez uczestnika. Można wykorzystać logo i herb Raciborza (do pobrania ze strony www.raciborz.pl). Koniecznym warunkiem jest zapisanie projektów w FORMIE ELEKTRONICZNEJ – powinny być dostarczone jako podglądowe pliki cyfrowe JPEG lub PDF, format a6 (148×105 mm), wielkość do 7MB. Uczestnik powinien posiadać swój projekt zapisany w nieskompresowanej formie (JPEG – w możliwie maksymalnej rozdzielczości , PDF – 300 dpi, własne grafiki komputerowe – pozostawić zapis w krzywych).
Propozycje należy dostarczyć do 11 marca 2016 roku do Raciborskiego Centrum Informacji przy ul. Długiej 2 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00) lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected] podając swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania, wiek, adres e-mail oraz nr telefonu. Osoby niepełnoletnie powinny być reprezentowane przez opiekunów prawnych.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas wernisażu wystawy pokonkursowej w Raciborskim Centrum Informacji 13 kwietnia 2016 roku. Szczegółowe warunki konkursu w regulaminie dostępnym na stronie www.rck.com.pl.
Weź udział w konkursie, zostań ambasadorem Raciborza! Kontakt z organizatorem: RCI ul. Długa 2 tel. 32 415 72 39, e-mail: [email protected]
RCI
publ. /ic/