26 stycznia upłynął termin składania ofert na realizację dla miasta filmu promującego tereny inwestycyjne na Ostrogu. Zainteresowanie było duże, gdyż zgłosiło się aż 12 chętnych. Najtańsza oferta za nakręcenie 30 sekundowego spotu opiewa na nieco ponad 7 tysięcy zł, najdroższa na 209 tysięcy. Miasto może przeznaczyć na ten cel 100 tys. zł.
Najtańszą ofertę złożyła Lubelska.tv Telewizja Kraśnik Machulski Opoka sp. j., która za realizację życzy sobie jedynie 7 380 zł. Jest to jednak jedyna oferta, w której doświadczenie reżysera, montażysty i operatora kamery w ilości zrealizowanych filmów jest zerowe. Najdroższa oferta to Filip Haman TOFI Productions – 209 100 zł. Pozostałe wahają się od 16 tys. (firma z Rybnika) do 98 tys. zł (firma z Wodzisławia). O sporym zainteresowaniu świadczy fakt, iż o produkcję ubiegają się firmy m.in. z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska czy Jeleniej Góry. Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w przyszłym tygodniu.
Przedmiotem zamówienia było opracowanie 3 koncepcji scenariusza i produkcja na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji 30 sekundowego filmu/spotu promocyjno-reklamowego promującego tereny inwestycyjne zlokalizowane przy ul. Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu z przeznaczeniem do publicznego odtwarzania w telewizji ogólnokrajowej, regionalnej/lokalnej, umieszczenia na stronach internetowych Urzędu Miasta Racibórz, portalach społecznościowych oraz innych, wybranych przez Zamawiającego. Film/spot reklamowy ma być również prezentowany podczas spotkań, konferencji.
/ps/