Ogólnopolskie media będą patronować festiwalowi INTRO

0
Intro Festival 2018 Racibórz
INTRO to festiwal muzyki elektronicznej i światła w Raciborzu. Unikatowe święto z niezwykłą atmosferą i różnorodnością sztuk. Najnowsza technologia miesza się z tłem historii. Kontrast. Smak. Ludzie. Emocje. INTRO to przede wszystkim 12 godzin wyszukanych DJ'ów i składów elektronicznych.

Zauważono, że INTRO pokazuje Śląsk inaczej. Kojarzy województwo nie tylko z tętniącymi Katowicami, kopalniami, przemysłem, czasem smogiem, ale i historią, rzeką, zielenią, unikatowym festiwalem i pozytywną energią małego miasta. To wpłynęło na możliwości finansowe i promocyjne organizacji, właściwie natychmiast przełożyło się na belkę patronacką piątej edycji.

Organizatorzy ogłosili Patronów Medialnych piątej edycji INTRO Festival, który odbędzie się 13 i 14 lipca na Zamku Piastowskim i bulwarach nadodrzańskich. Zgodnie z zapowiedziami, w tym roku wydarzenie reklamować będą krajowe media telewizyjne, internetowe i prasowe: Interia, TVP Kultura, 4Fun.tv, K MAG, CKM, Aktivist, Czwórka, Muno, Cgm.pl, Co jest grane, Silesion oraz Radio Vanessa.

- reklama -

Dobrą informacją jest krok Urzędu Marszałkowskiego, który wpisał imprezę jako jedną z flagowych województwa śląskiego, co przekłada się bezpośrednio na wsparcie finansowe Marszałka Województwa Śląskiego. Już rok temu w konkursie marszałkowskim dotyczącym realizacji zadań kultury Śląska byliśmy bardzo wysoko notowani, w tym roku – między innymi dzięki pomocy i lobbowaniu Prezydenta Mirosława Lenka, udało się zawiązać ściślejszą współpracę z wydziałem komunikacji Urzędu Marszałkowskiego – wyjaśnia Odyseusz Olbiński, prezes fundacji Intro Light.

Sam portal Interia zakontraktował z INTRO kampanię wartości 70 tys zł, znaczenie ma również ekskluzywny K MAG, CKM, ale i 4Fun.tv, Czwórka, Aktivist, Cgm.pl, Co jest grane, czyli media stricte ukierunkowane do muzycznych odbiorców w całej Polsce. – Wymienione tytuły, rzecz jasna będą na INTRO, co czyni dodatkowy prestiż raciborskiej imprezie, ale i duże wyzwanie organizacyjne. Nie ma miejsca na jakąś skuchę. To ważne zmiany, jeśli chodzi o zasięg promocyjny. Widzimy też, jak międzynarodowe gwiazdy festiwalu otwierają zamknięte dotąd wrota w Katowicach i w Warszawie – podkreśla Odyseusz Olbiński.

Raciborzan na biletowanym dziedzińcu będzie ok 800 osób, czyli półtora sali RCKu, resztę wypełnią przyjezdni z Polski i zagranicy. Dodatkowo szykowana jest bezpłatna dwudniowa część – INTRO Beach Stage na bulwarach, która przyjmie ok. 2000 raciborzan. Na tyle, w edycji 2018 zaplanowany jest format imprezy.

Przypominamy również, że organizatorzy uruchomili otwartą dla raciborzan grupę z wolnymi noclegami w portalu Facebook.

oprac./A/

fot. Adventure Media

- reklama -

Najnowsze firmy w PLUSYdlaBIZNESUWięcej firm >>

Ostatnio dodoane ogłoszenia w #kupujlokalnieWięcej ogłoszeń >>

KOMENTARZE

Please enter your comment!
zapoznałem się z regulaminem
Please enter your name here