RAFAKO zostało Głównym Partnerem INTRO Festival

Fundacja Intro Light organizując przez 5 minionych lat festiwal na Zamku Piastowskim, stworzyła na tyle oryginalne wydarzenie, że w jego dalszy rozwój zaangażowała się raciborska spółka RAFAKO. Została Partnerem Głównym festiwalu.

– Największa marka technologiczna Raciborza łączy się z festiwalem sztuki nowych mediów. Pamiętajmy, że Intro jest wschodzącą marką festiwalową na mapie Polski, próbujemy się przebijać przez kilka tysięcy innych, a rozwój zależy od wielu czynników. Teraz powinien znacząco przyspieszyć. Rozmowy trwały 2 lata, nasze starania w ostatnim etapie wsparli Prezydenci Dariusz Polowy i Michał Fita, za co wielkie podziękowania. Szukając Partnerów strategicznych zależało nam na technologicznej marce związanej z energią, bo takie ma być Intro. Cieszymy się, że Rafako jest z nami. Pokazujemy nasz potencjał, naszą raciborską spółkę, raciborski Browar, raciborski Zamek, raciborski Rynek, raciborskich ludzi. Tak, to my. Małe, ambitne miasteczko na południu Polski rozwijające europejską imprezę – mówi prezes Fundacji Intro Light Odyseusz Olbiński

- reklama -

– RAFAKO funkcjonując na rynku nowych technologii ideowo wpisuje się w organizację INTRO Festival. Przyświecają nam te same wartości, łączy nas energia. Stając się partnerem strategicznym Festiwalu, wychodzimy naprzeciw mieszkańcom naszego miasta, wspierając inicjatywę wykorzystującą energię i światło w nowym wymiarze, w wymiarze kulturalnym. Jesteśmy dumni, że w naszym Raciborzu dzięki podjętej współpracy i udzielonemu wsparciu dzieją się rzeczy niezwykłe. Mamy możliwość współtworzyć fantastyczne wydarzenie z życia kultury i sztuki w naszym regionie. Wspaniałe jest to, że dzięki podjętej wspólnej inicjatywie Racibórz staje się i będzie ważnym miejscem na festiwalowej mapie Polski. Jesteśmy dumni że możemy inspirować i kreować fantastyczne wydarzenie o ogólnopolskim zasięgu – Beatrycze Rychlik koordynator ds. CSR, Fundacja RAFAKO.

Wydaje się, że lokalny mariaż współpracy jest korzystny dla wizerunku wszystkich, także miasta. Patronem Medialnym INTRO Festival 2019 zostały m.in. Wirtualna Polska, TVP Kultura, 4Fun.tv, Dziennik Zachodni, Co Jest Grane, czy Radio Katowice.

Tegoroczna edycja już za miesiąc, 12-14 lipca.

EnDe

 

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj