Celem spotkania w Wiśle był przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do nabycia praktycznych umiejętności uczenia oraz warsztatowa wymiana doświadczeń.
W dniach 29-30 listopada w Wiśle nauczyciele ze Szkoły Podstawowej nr 4 i Základní škola Raduň wzięli udział w dwudniowych warsztatach „Jak uczyć? Inspiracje, wymiana doświadczeń na pograniczu polsko-czeskim”. Celem spotkania był przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do nabycia praktycznych umiejętności uczenia oraz warsztatowa wymiana doświadczeń. Przeprowadzono również trening kompetencji i umiejętności społecznych jako jedna z form terapii dla dzieci ze spektrum autyzmu (ze szczególnym uwzględnieniem Zespołu Aspergera). Uczestnicy zapoznali się z założeniami pracy grupowej według Goldsteina, zasadami tworzenia grup oraz prowadzenia zajęć. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa RP „Przekraczamy granice”.
fot. SP4 Racibórz
oprac. /kp/