Pod numerem telefonu 22 11 22 111 przez całą dobę można uzyskać informacje na temat Polskiego Bonu Turystycznego.
Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego pod nr 22 11 22 111 lub e-mail: [email protected]
Zgłaszający powinien:
– dysponować danymi identyfikacyjnymi osoby uprawnionej do bonu (imię, nazwisko, PESEWL, jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości),
– podać dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail),
– przedstawić krótki opis problemu.
W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność, POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu. Następnie POT wprowadza informacje na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
Następnie infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania, natomiast POT prowadzi postępowanie wyjaśniające, wydaje decyzję administracyjną, a także dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.
oprac. /kp/