Czy wiesz, co kupujesz? Ekoprodukty nie zawsze eko

ekologia
Fot. freepik.com

Wielu producentów, korzystając z tego, że ekologia jest coraz bardziej popularna, stosuje oznaczenia, które sugerują ich ekologiczny charakter, chociaż nie spełniają kryteriów.

Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny – ostrzega Polska Izba Żywności Ekologicznej. W Polsce jest ok. 700 sklepów specjalizujących się w sprzedaży żywności ekologicznej, dodatkowo ok. 100 działa w internecie, a wartość rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł. Jednak wielu producentów, korzystając z tego, że ekologia jest coraz bardziej popularna, stosuje oznaczenia, które sugerują ich ekologiczny charakter, chociaż nie spełniają kryteriów.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj