Reputacja ważniejsza niż zysk? Bez zaufania nie ma współpracy

Fot. freepik.com

76% przedsiębiorstw deklaruje gotowość do poświęcenia części krótkoterminowych zysków w imię ochrony reputacji swojej marki.

Zaufanie stanowi absolutną podstawę udanej współpracy biznesowej – takie przekonanie wyraża 78% polskich przedsiębiorców zatrudniających do 250 osób. Co więcej, 65% przyznaje, że w ciągu ostatnich dwóch lat aktywnie zrezygnowało z nawiązania relacji handlowej z partnerami, których reputacja budziła ich poważne wątpliwości. Jak podkreślają autorzy badania, polscy przedsiębiorcy nie tylko rozumieją kluczową rolę zaufania w świecie biznesu, ale przede wszystkim „realnie działają w jego obronie”.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj