90% z nas przyznaje się do nieplanowanych zakupów

boze narodzenie zakupy
Fot. freepik.com

Dla blisko 1/5 konsumentów spontaniczny zakup jest elementem nagrody i emocjonalnym zwieńczeniem wizyty w sklepie.

89,9% Polaków regularnie kupuje produkty, których nie mieli w planach nabywać przed wejściem do sklepu. Jedynie 6,3% konsumentów deklaruje, że nigdy nie ulega impulsom zakupowym, a 3,8% ankietowanych nie potrafi sobie przypomnieć, czy takie sytuacje im się zdarzają. Wynika tak z badania przeprowadzonego przez UCE Research i Hybrid Europe. 65% respondentów podejmuje decyzje spontanicznie pod wpływem impulsu, nastroju lub bodźca reklamowego. W kontekście grudnia eksperci przewidują jednak chwilową zmianę priorytetów.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj