Badanie poziomu zadowolenia klientów starostwa

W kwietniu i maju studenci PWSZ w Raciborzu będą przeprowadzać badanie poziomu zadowolenia klienta z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu.

Wyniki ankiet pomogą udoskonalić wdrożony w urzędzie system obsługi klientów. Licząc na pozyskanie jak największej liczby informacji oraz ułatwienie klientom udzielania odpowiedzi na pytania ankietowe badanie przeprowadzą i dane odnotują studenci raciborskiej uczelni.

- reklama -

 

Już od poniedziałku 6 kwietnia studenci PWSZ będą prosić klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania m.in. dotyczące czynników wpływających na zadowolenie z usług urzędników czy trudności napotykanych podczas załatwiania spraw. Chętnie będą też przyjmowane wszelkie sugestie dotyczące usprawnienia pracy Starostwa.

 

Przypomnijmy, w latach 1999-2000 w Starostwie Powiatowym w Raciborzu został zaprojektowany, opracowany i wdrożony System Zarządzania Jakością. Starostwo jest pierwszym urzędem powiatowym w kraju, w którym wdrożono System Zarządzania Jakością. Od czasu uzyskania certyfikatu z RWTÜV – Cert we wrześniu 2000r. urząd sukcesywnie doskonali wdrożony System. Jednym z jego elementów są systematyczne badania ankietowe dot. satysfakcji klienta.

 

Starostwo prosi o udział w badaniu ankietowym: – Państwa opinie i uwagi są bardzo cenne, pozwolą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi klientów w naszym urzędzie.

 

/k/

- reklama -

1 KOMENTARZ

  1. To sami studenci prowadzą te badania? Nie ma żadnego opiekuna tych
    badań? To, że studenci będą tam sterczeć to zrozumiałe ale że sami
    ułożą ankietę a później przedstawią wyniki w to już nie wierzę. Studenci! Jak to jest z tymi badaniami???

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj