Racibórz zostanie pokazany jako miasto przyjazne turystom i przedsiębiorcom. Koszt przedsięwzięcia wyniesie 4,5 tys. złotych.1 maja w Raciborzu kręcone będą zdjęcia do spotu promującego miasto. 2-minutowy materiał wyemitowany zostanie w telewizji Polsat News. Na taką promocję miasta przyjaznego turystom i przedsiębiorcom zdecydował się Urząd Miasta Racibórz.
Spot nakręci ekipa z firmy "Cinevision Film Production" z Poznania. Materiał filmowy wykorzystywany będzie również do celów promocyjnych Miasta. Koszt przedsięwzięcia wyniesie 4,5 tys. złotych.
Racibórz pokazany zostanie jako miasto, które oferuje odwiedzającym kompleksową ofertę, czyli aktywny wypoczynek połączony z odkrywaniem okazów fauny i flory oraz zwiedzaniem zabytków.Na Śląsku trudno znaleźć miejsca, gdzie w bliskim sąsiedztwie, przy jednej ulicy, znajduje się Zamek Piastowski – siedziba dawnych władców Górnego Śląska, najstarszy czynny śląski browar z 1567 roku, Park Zamkowy z okazami starodrzewia, deptakami i ścieżkami rowerowymi, a także kompleks Ośrodka Sportu i Rekreacji ze stadionem na około 15 tys. miejsc, lodowiskiem, kręgielnią, skateparkiem, siłownią pod gołym niebem, kortami oraz Aquaparkiem.
Walory turystyczne Raciborza niedawno promowano również w magazynie pokładowym najważniejszego dla Polski przewoźnika lotniczego – linii Wizz Air. Upowszechniał on raciborskie atrakcje wśród co najmniej 3 milionów pasażerów szukających pomysłów na następne podróże.
/a/