Konkurs na logo akcji „Lato w mieście 2005” został już rozstrzygnięty.
W tym roku zwyciężyła SP 1 dzięki swej uczennicy Sonii Zaleskiej. Na jej logo internauci oddali 106 głosów.
Miejsce II zajął projekt Michała Rulki z SP 7. Zagłosowało na niego 94 osoby, zaś III miejsce zajęła uczennica SP 18 Justyna Drobny, zdobywając 89 głosów.
W roku ubiegłym finał konkursu odbył się w SP 7 na Płoni, bo to właśnie z tamtej placówki wywodzi się zeszłoroczny zwycięzca.
Tym razem w konkursie wzięła udział rekordowa liczba prac – ponad 220.
/SaM/
przezabawne, baszta nieczynna, ledwo zza drzew widoczna, a wykorzystuje się ją jako logo miasta i kolejnych akcji. lato w mieście i baszta – młody autor z wyobraźnią, wybierający raczej idą za schematem. spojrzeliby Państwo urzędnicy i politycy na naszego równolatka – miasto Goleniów – i tamtejszą zabytkową Bramę – można więcej.
Totalna bzdura te konkursy na logo, ktoś chce zrobić sobie reklamę wykorzystując dzieci. Lepiej przeznaczyć te pieniądze na coś mądrzejszego. Komu to służy?
wszystkie konkursy których pomysłodawcą lub sponsorem głównym jest firma Almar są po prostu tendencyjne w swojej oprawie, zwłaszcza graficznej. Ślepy zauwazy że wszystkie są wypisz-wymaluj kopią loga racibórz ISO 9001.