Trefny bankomat

Awaria bankomatu spowodowała debet na koncie Barbary F. Reklamacja nic nie dała. Choć winny jest bank, odsetki za błąd klient musi spłacić ze swoich pieniędzy. Bank nie widzi w tym żadnych nieprawidłowości.Do Joanny Urban, powiatowego rzecznika praw konsumentów raciborskiego starostwa zgłosiły się dwie osoby, które korzystały z bankomatu w dniu awarii. Twierdzą, że niesłusznie potrącone zostało im z konta dwa razy więcej. W przypadku Barbary F. było to 1800 zł. Zgłaszająca sprawę kobieta twierdzi, że wypłaciła 900 zł. Potrącenie przez bank kwoty dwukrotnie większej spowodowało debet na jej koncie.

Interwencja rzecznika praw konsumentów jak dotąd nie przyniosła skutku. Bank podtrzymuje swoje stanowisko na podstawie zestawienia transakcji bankomatowych. Zaś Joanna Urban jest zdania, że to bank powinien odpowiadać za pomyłkę, która powstała z jego winy.

Więcej czytaj w „Nowinach Raciborskich” nr 4 z 2006 roku

- reklama -

1 KOMENTARZ

  1. a sama nazwa zespołu świadczy chyba o wielkich kompleksach. Nie można normalnie po naszemu, co słówek zabrakło?!moze dlatego z końca świata, to i po naszemu zapomnieli…

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj