Porwanie dla randki

21

14 – latka z Raciborza upozorowała własne porwanie, by spotkać się ze swoim 19 – letnim chłopakiem mieszkającym pod Tomaszowem Lubelskim. Poszukujący jej policjanci zastali oboje w łóżku. Za kontakt seksualny z małoletnią chłopakowi grozi do 12 lat więzienia. Porwanie zgłosiła na policję matka zaginionej. Córka przesłała jej sms – a z wiadomością, że uprowadzono ją samochodem – chłodnią i wywieziono w nieznanym kierunku.

Poza wersją porwania funkcjonariusze wzięli też pod uwagę możliwość ucieczki dziewczyny. I mieli nosa, bo docierając do znajomych nastolatki okazało się, że niedawno poznała chłopaka mieszkającego pod Tomaszowem Lubelskim.

Policjanci zastali oboje w jednym łóżku w domu chłopaka. 14 – latkę sprowadzono do Raciborza; chłopak został zatrzymany. Za popełnione przestępstwo grozi mu nawet 12 lat pozbawienia wolności.

/SaM/

- reklama -

21 KOMENTARZE

  1. Dziekuję za poparcie 😉 A poważnie na wyrozumiałość rodziców bym nie liczyła. Najpierw bym ucałowała córkę, że się znalazła a potem… potem to bym sie zastanowiła..Jednak jeśli dziewczyna nie ma odwagi powiedzieć wprost, że chce poznać chłopaka i woli uknuć taką intrygę, to chyba coś na linii nastolatka-rodzice nie gra.

  2. ech te popędy chuci. Jak swędzi to nie poradzisz. Trzeba wołać kominiarza 😉 Śmiać mi się chce, bo ten niedoszły ogier teraz dopiero zrozumie co to znaczy być kobietą :D. Ciekawe czemu donatien sade nie zabrał w tym temacie głosu. Jako teoretyk znawca tego tematu, może coś napisze 🙂

  3. My ja znamy to nasza kumpela z klasy wiemy oco chodzi wiec wasze komentarze nas smiesza jak nie wiecie oco chodzi to lepiej nic nie piszcie hahha…! Naszym zdaniem pomyslała tylko wyłącznie o sobie nie wzieła pod uwage tego że ktos sie o nią martwi to jest głupota żeby uciekac dla chłopaka i to jeszcze takiego na jednym chłopaku swiat sie nie konczy ale ona myslala ze tym zabłysnie i jej sie to udało tylko szkoda ze przez taka gowniare chłopak bedzie siedzial i zmarnowal sobie zycie!!!!!!

  4. Ten chłopak tez mogł pomyslec za nim pomogł jej uciec takze przez własną głupote poszedł siedział DEBIL jeden!!!! nie mamy innych słów aby wyrazic to co on zrobił!!!! On jest tak samo winny jak ona tyle ze on jest starszy i mogł pomyslec!!!!! CYMBAł nie mamy pytań!!! fakt ze to nasza kolezanka ale piszemy co uwazamy!!!

  5. lol no ładnie… w wieku 19 lat mieć upodobania pedofilskie? niby 5 lat różnicy to nie jest tak dużo – ale w przypadku gdyby ona miała 19 lat to nie byłoby sprawy 🙂 a może ona powiedziała mu że jest starsza?

  6. Zastanawiam się czy ta dziewczyna naprawdę go kochała czy tylko jej się tak zdawało albo chciała tylko się z nim przespać.Ale czy chłopak może być ważniejszy niż zaufanie rodziców.Czemu posuneła się do tego.Rodzice napewno rozpaczali nic ją to nie obchodzi?

KOMENTARZE

Please enter your comment!
zapoznałem się z regulaminem
Please enter your name here