Ogólnopolska kampania „Mamo, tato wolę wodę”

0

W naszym przedszkolu zakończyła się ogólnopolska kampania „Mamo, tato wolę wodę”, której celem było podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych.

Na zajęciach edukacyjnych dzieci poznawały zasady zdrowego odżywiania się, dowiedziały się o właściwościach wody, jej zastosowaniu i o tym jak ją oszczędzać. Podczas zajęć dzieciom towarzyszył Zdrojek – sympatyczna wodna postać, z którą dzieci się bawiły, śpiewały i eksperymentowały z wodą. Sprawdzaliśmy co pływa, a co tonie, filtrowaliśmy wodę, szukaliśmy pomysłów na oszczędzanie jej. Na koniec tygodnia za wiedzę i picie dużej ilości wody Zdrojek wręczył dzieciom dyplomy i oznaki Opiekuna Źródła. Rodzicom natomiast rozdano książeczki, by mogli poznać zalety picia zdrowej wody.
Wsparcie w postaci butelkowanej wody mineralnej otrzymaliśmy od Firmy Wody Borucin S.A.. Serdecznie dziękujemy.

opr. Aneta Przybył

- reklama -

Najnowsze firmy w PLUSYdlaBIZNESUWięcej firm >>

Ostatnio dodoane ogłoszenia w #kupujlokalnieWięcej ogłoszeń >>

KOMENTARZE

Please enter your comment!
zapoznałem się z regulaminem
Please enter your name here