Czego oczekują klienci od starostwa?

Winda, punkty kasowe w każdym wydziale, czynne w soboty czy bufet – to tylko niektóre usprawnienia, których oczekują petenci załatwiający sprawy w starostwie powiatowym. Tak wynika z raportu nt. ich zadowolenia.

Klienci starostwa powiatowego, podobnie jak w roku ubiegłym, są zadowoleni z pracy urzędu i urzędników – taki wniosek wypływa z badań, jakie przeprowadzili studenci pierwszego roku PWSZ. Ich tematyką był poziom zadowolenia z usług świadczonych przez starostwo, a z wynikami zapoznali się dziś radni powiatowi. Do analizy posłużyło 935 ankiet, większość z nich wypełnili mężczyźni (524) zmieszkujący w mieście, w przedziale wiekowym 26-35, z wykształceniem wyższym lub zawodowym. Najczęściej kroki swoje kierowali do referatu komunikacji i transportu.

- reklama -

 

Ankietowani wysoko ocenili wiedzę i fachowość urzędników, terminowość załatwiania spraw, pomoc udzielana przez pracowników urzędu, uprzejmość i ich kultura osobista. 63% uczestników badania stwierdziło, iż podczas załatwiania spraw nie spotkało się z żadnymi trudności.

 

Respondenci mieli też możliwość wskazania, co można byłoby w starostwie zmienić, by usprawnić jego pracę i poprawić komfort załatwiania spraw. I tak na liście życzeń znalazły się:

 

winda w budynku głównym,

 

formularze pism do pobrania ze strony internetowej,

 

wytyczenie ścieżek komunikacyjnych dla klientów wewnątrz i wokół budynków,

 

wydłużenie godzin pracy w piątki do 19.00 ewentualnie czynne w jedną sobotę w miesiącu,

 

zwiększenie liczby stanowisk urzędniczych i usprawnienie systemu obiegu dokumentacji pomiędzy wydziałami,

 

 utworzenie punktów kasowych w każdym wydziale,

 

więcej miejsc parkingowych,

 

sygnalizacja świetlna dostępu do stanowisk,

 

przystosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych,

 

umożliwienie dostępu do korzystania z bezpłatnych porad prawnych,

 

poprawa strony internetowej, bufet dla klientów,

 

stanowisko komputerowe z dostępem do internetu dla klientów,

 

radca prawny dla klientów

 

umożliwienie załatwiania wiekszej ilości spraw przez telefon i internet.

- reklama -

1 KOMENTARZ

  1. Moja koleżanka tam pracuje za psie pieniądze a obowiązków przybywa. Często rodziny patologiczne z lewymi dochodami mają więcej niż odpowiedzialny za pomoc pracownik starostwa. Nie myślcie , że urzędnicy mają krocie. Może kierownictwo? A oni muszą wysłuchiwać różnych obelg za niespójne i krzywdzące przepisy prawne, wynikające z ustaw.

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj