LGD "Morawskie Wrota" zaprasza na bezpłatne szkolenia dla właścicieli, pracowników i osób myślących o starcie z własnym biznesem. Tematyka szkoleń ma związek z marketingiem i turystyką. Liczba miejsc ograniczona! Lokalna Grupa Działania "Morawskie Wrota" zaprasza na bezpłatne szkolenia w zakresie komercyjnego rozwoju produktu turystycznego. Adresatem szkolenia są zainteresowani tą tematyką właściciele i pracownicy firm, a także osoby zamierzające podjąć działalność w sektorze turystycznym.
Szkolenia pod nazwą "Marketingowe zarządzanie produktem turystycznym – szansa dla regionu" są całkowicie bezpłatne. Ponadto organizator, oprócz materiałów szkoleniowych, zapewnia również wyżywienie podczas spotkań. Na koniec kursu osoby uczestniczące w nim otrzymają certyfikat jego ukończenia.
Komisja rewizyjna LGD "Morawskie Wrota": Riedel Adrian, Psota Zofia,
TomasEugeniusz (fot. http://www.morawskie-wrota.pl)
W ramach projektu odbędzie się pięć spotkań (35 godzin), na których kursanci zapoznają się z podstawami marketingu, komunikacji marketingowej, marketingu w turystyce i "eventami" marketingowymi. Ostatnie spotkanie będzie miało charakter doradztwa indywidualnego, na których zostaną doprecyzowane pomysły i koncepcje realizacji projektu.
W projekcie może wziąć udział 12 osób. Do LGD "Morawskie Wrota" należą trzy gminy: Gorzyce, Godów i Krzyżanowice – w związku z tym "zaledwie" 4 mieszkańców Gminy Krzyżanowice będzie mogło wziąć udział w projekcie, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Zapisów na szkolenia należy dokonywać na stronie wykonawcy (raiseberry.pl/produkt-turystyczny). Spotkania będą rozłożone na październik, listopad i grudzień 2012 roku. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
/żet/