Po niefortunnym początku Kolei Śląskich i skandalu z obsługą połączenia Racibórz – Kędzierzyn-Koźle, zarząd województwa podjął decyzję o przekazaniu Przewozom Regionalnym na rok połączeń międzywojewódzkich.
Powoli stabilizuje się sytuacja na kolei, choć do normalizacji ciągle daleko. Marszałek Matusiewicz podjął kilka decyzji personalnych, w wyniku zamieszania z połączeniami stanowiska stracili m.in. Marek Worach (prezes KŚ) oraz osoby odpowiedzialne za tabor i rozkłady.
Podjęto także decyzję o przekazaniu Przewozom Regionalnym tzw. połączeń stykowych (czyli międzywojewódzkich). Jednym z takich połączeń jest linia Racibórz – Kędzierzyn, z obsługą której w niedzielę, poniedziałek i wtorek były w Raciborzu największe kłopoty. PR będą obsługiwać połączenie z Kędzierzynem nie jak zapowiadano początkowo do końca 2012 roku, ale przez cały 2013.
/ps/
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Zobacz także:
Paraliż na kolei: Przewozy Regionalne opanują sytuację
Władze Kolei Śląskich i Przewozów Regionalnych zdecydowały o przywróceniu do ruchu pociągów PR na stykowych połączeniach międzywojewódzkich, m. in. na trasie Racibórz – Kędzierzyn-Koźle.
A.Matusiewicz zszokowany sytuacją na kolei: kiedy zmiany?
Marszałek województwa śląskiego przeprasza pasażerów za niedogodności związane z nieustępującym paraliżem Kolei Śląskich. Do czas rozwiązania problemów taborowych będzie funkcjonowała komunikacja zastępcza.
Koleje Śląskie przepraszają: zamiast 1 wagonu miały być…2!
Granda na kolei trwa. Na trasę nie wyjechało 30 pociągów. Sztab kryzysowy pracuje nad unormowaniem sytuacji. Zapytaliśmy rzecznika Kolei Śląskich o przyczynę skandalu na dworcu w Raciborzu. Co odpowiedział?
Tu mozna poczytać jacy fachowcy z nadania PO sprawują pieczę nad strategicznymi gałęziami gospodarki:
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,13042787,Prezes_Kolei_Slaskich__Czlowiek_bez_swiadomosci.html
Po lekturze pora przestać dziwić się, że dach nad stadionem się nie otwiera, autostrady są ciągle w remontach, a Józef Bąk jest ekspertem od lotnictwa.
Czy firma Koleje Śląskie to zwiastun nowego autonomicznego Śląska ?
Autonomiści i PO zaczęli poprzez koleje śląskie tworzy bantustan w środku Europy ?
Stara metoda, najpierw zrujnować, potem za grosze kupić, i czerpać zyski – ale nie do wojewódzkiej kasy. Od nowego roku, może później? będziemy już mieli w całej polsce Deutsche Bundesbahn ! ! ! Integracja w UE, na całego ! ! ! Oby im te koleje bokiem nie wyszły? Jak tu zapobiec samoobronie w polskiej konspiracji???
znowuż jest źle i dalej ślasko – autonomiczne koleje są spieprzone może by posł siedlaczek od kurzenia coos zaproponwał albo opan premier tuskk wydałdecyzję aby niew dopuscii do wybuchu 4 powstania śląskiego w obrnie polskiej konstytucji