Młodzież ZSZ uczestniczyła w warsztatach językowych w Londynie. – Celem wyjazdu było rozwinięcie zainteresowań związanych z nauką języka oraz kulturą Wielkiej Brytanii – mówi A. Wieczorek, nauczycielka j. angielskiego w ZSZ.
W ciągu paru dni uczniom udało się zobaczyć największe atrakcje stolicy Wielkiej Brytanii: Tower of London, Tower Bridge, budynki Parlamentu ze słynnym Big Benem, Opactwo Westminster, Katedrę św. Pawła, zwiedzili Muzeum Brytyjskie, Muzeum Wiktorii i Alberta, Muzeum Nauki, Muzeum Historii Naturalnej, mieli okazję zobaczyć zmianę warty przed Pałacem Buckingham, spacerować w tętniącej życiem dzielnicy chińskiej i urokliwych londyńskich parkach.
Prawdziwy klimat Londynu poczuli na Traflagar Square i Piccadilly Circus – najbardziej ruchliwym i najgłośniejszym miejscu w mieście, a w Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud”s mieli okazję spotkać Królową Anglii i największe gwiazdy ze świata kultury i polityki.
Niesamowitym przeżyciem była dla uczniów przejażdżka na największym zbudowanym do tej pory diabelskim młynie – London Eye, z którego rozpościerał się wspaniały widok. W ostatnim dniu wycieczki odbył się rejs statkiem po Tamizie do Greenwich, gdzie przebiega południk zero.
– Celem wyjazdu było rozwinięcie zainteresowań związanych z nauką języka angielskiego oraz kulturą Wielkiej Brytanii, a także wykorzystanie umiejętności komunikacyjnych zdobytych na lekcjach. Wyjazd był zorganizowany w taki sposób, by umożliwić młodzieży jak największy kontakt z językiem angielskim. Wszyscy uczestnicy warsztatów zamieszkali u brytyjskich rodzin – mówi Aleksandra Wieczorek, nauczycielka j. angielskiego w ZSZ.
– Razem z trzema koleżankami trafiłam do rodziny hinduskiego pochodzenia. Pierwszy raz zetknęłam się z ich kulturą. To było niesamowite i bardzo interesujące przeżycie – mówi Natalia, jedna z uczestniczek wyjazdu. – Wszyscy wrócili bardzo zadowoleni. No i przekonaliśmy się, że nasz angielski ma się świetnie – śmieje się Natalia.
– Zobaczyłem wszystko o czym marzyłem. Londyn jest niesamowity, jeszcze tu wrócę- podsumowuje wyjazd Kamil.
SaM