Wydawnictwo Raciborskie Media oraz agencja marketingu i public relations INTRO PR serdecznie zapraszają na szkolenia otwarte Akademii Kreowania Wizerunku: Skuteczne relacje z mediami oraz Biznesowe korzyści z Facebooka.
Płatne artykuły i reklamy to szybki sposób na obecność Twojej firmy w mediach, przysłowiowe "5 minut"! Aby to "5 minut" trwało dłużej (i niekoniecznie wiązało się z zakupem reklamy), zainwestuj w skuteczne relacje z mediami! Dzięki stałej współpracy z dziennikarzami, możesz budować pożądany wizerunek Twojej firmy w mediach i zyskiwać zaufanie potencjalnych klientów. Ale jak zainteresować media Twoim biznesem?
Poznanie zasad skutecznych i trwałych relacji z mediami. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in. jak zaciekawić media swoją firmą, jak przygotować atrakcyjny materiał dla dziennikarzy oraz jak udzielać odpowiedzi na trudne pytania. Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnego warsztatu, popartego praktycznymi przykładami prowadzenia relacji z mediami. Przewidziano również możliwość omówienia indywidualnych przykładów uczestników szkolenia.
DLA KOGO?
– dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
– dla pracowników działów marketingu i PR
– dla osób odpowiedzialnych w firmach za obszar sprzedaży
– dla wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem serwisu Facebook
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. trwałej i skutecznej współpracy z mediami
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. przygotowywania materiałów atrakcyjnych dla mediów
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. rynku mediów i pracy dziennikarza
KOSZT SZKOLENIA
Koszt szkolenia w wysokości 250 zł netto (+23% podatek VAT) obejmuje materiały szkoleniowe,
certyfikat udziału w szkoleniu oraz serwis kawowy.
Media społecznościowe (social media) to nie tylko Facebook! Wiele firm i instytucji wychodzi jednak z założenia, że jeśli nie ma ich na Facebooku, to nie ma ich w ogóle w Internecie. I coś w tym jest… Facebook to świetne miejsce budowania wizerunku, ale i biznesowych korzyści. Tylko jak je osiągnąć?
CEL SZKOLENIA
Poznanie zasad działania najbardziej popularnego serwisu społecznościowego Facebook, głównie pod kątem budowania wizerunku i osiągania korzyści biznesowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnego warsztatu, popartego praktycznymi przykładami prowadzenia działań w serwisie Facebook. Przewidziano również możliwość omówienia indywidualnych przykładów uczestników szkolenia.
DLA KOGO?
– dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
– dla pracowników działów marketingu i PR
– dla osób odpowiedzialnych w firmach za obszar sprzedaży
– dla wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem serwisu Facebook
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. komunikacji w serwisie Facebooku
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. potencjału reklamowego Facebooka
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. mierzenia efektywności z obecności na Facebooku
KOSZT SZKOLENIA
Koszt szkolenia w wysokości 350 zł netto (+23% podatek VAT) obejmuje materiały szkoleniowe,
certyfikat udziału w szkoleniu oraz serwis kawowy.
Warunkiem udziału w szkoleniach jest przesłanie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.07.2013 r. formularza zgłoszeniowego (na adres email: [email protected]) oraz wniesienie opłaty za szkolenie na wskazane w formularzu zgłoszeniowym konto bankowe.
Weź udział w obydwu szkoleniach i zapłać mniej! 540 zamiast 600 zł! Nie zwlekaj i zdecyduj się już dziś. Zgłoszenia przyjmujemy do 02.07.2013 roku. Szczegóły uzyskać można pod numerami telefonów: 533 362 362 i 507 099 957.
04.07.2013r., w godz. 9:00 – 15:30, Media Room Raciborskie Media – Racibórz, ul. Klasztorna 12. Cena: 250 zł netto. Dla każdego uczestnika reklama prasowa w GazetaInformator.pl w o wartości 250 zł GRATIS!
05.07.2013r., w godz. 9:00 – 15:30 – Media Room Raciborskie Media – Racibórz, ul. Klasztorna 12. Cena 350 zł netto. Dla każdego uczestnika 3-miesięczna reklama internetowa w portalu raciborz.com.pl o wartości 250 zł + 1 godzina indywidualnych konsultacji dot. komunikacji Twojej firmy w mediach społecznościowych!
/Artykuł sponsorowany/
MISA???? ŁAŁ….. DYREKTOR / ZARZĄDZAJĄCY AGENCJĄ…. A ILU LUDZI POD TYM D Y R E K T O R E M ? BRZMI JAKBY TO CO NAJMNIEJ FIRMA ZATRUDNIAJĄCA SETKĘ FACHOWCÓW Z MISĄ-SPECJALISTA NA CZELE BYŁA………. Więcej powietrza miso nabrać nie mogłeś? :]]]
Misa co by o nim nie powiedziec, jest naprawdę dobrym specjalista, więc zejdźcie z niego.
O taaaaaak, specjalista niesamowity! jak mnie wkurza takie pieprzenie, to ilu panie dyrektorze miso ma pan parcownikow, komu pan dyrektoruje? pompowac każdy potrafi, nie kazdy niestety wie ze to podpucha
Oj, -łał- chyba Ci ten Misa zaszedł za skórę. Daj mu spokój. Może jako szkoleniowiec jest dobry, co?
Misa jest profesjonalistą i ci, którzy są przeciwko niemu chyba nie wiedzą nic o marketingu i zarządzaniu. Nie mowię o nim, jako o człowieku prywatnym, ale o szefie.
sratytaty
Misa to dobry szkoleniowiec. Ja się wiele od niego nauczyłam. Pozdrawiam, uczennica.