Facebook i media dźwignią handlu! Dowiedz się jak zarabiać

Wydawnictwo Raciborskie Media oraz agencja marketingu i public relations INTRO PR serdecznie zapraszają na szkolenia otwarte Akademii Kreowania Wizerunku: Skuteczne relacje z mediami oraz Biznesowe korzyści z Facebooka.

Szkolenia poprowadzi Adam Misa, Politolog, trener biznesu, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Właściciel i dyrektor zarządzający agencji marketingu i public relations INTRO PR. Z branżą marketingu i PR związany od ponad 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako dziennikarz i wydawca w mediach lokalnych i regionalnych, jako rzecznik prasowy urzędów administracji publicznej oraz realizując projekty z zakresu marketingu, komunikacji i PR dla spółek giełdowych, placówek służby zdrowia i firm technologicznych.

- reklama -

Płatne artykuły i reklamy to szybki sposób na obecność Twojej firmy w mediach, przysłowiowe "5 minut"! Aby to "5  minut" trwało dłużej (i niekoniecznie wiązało się z zakupem reklamy), zainwestuj w skuteczne relacje z mediami! Dzięki stałej współpracy z dziennikarzami, możesz budować pożądany wizerunek Twojej firmy w mediach i zyskiwać zaufanie potencjalnych klientów. Ale jak zainteresować media Twoim biznesem?

CEL SZKOLENIA
Poznanie zasad skutecznych i trwałych relacji z mediami. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in. jak zaciekawić media swoją firmą, jak przygotować atrakcyjny materiał dla dziennikarzy oraz jak udzielać odpowiedzi na trudne pytania. Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnego warsztatu, popartego praktycznymi przykładami prowadzenia relacji z mediami. Przewidziano również możliwość omówienia indywidualnych przykładów uczestników szkolenia.

DLA KOGO?
– dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
– dla pracowników działów marketingu i PR
– dla osób odpowiedzialnych w firmach za obszar sprzedaży
– dla wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem serwisu Facebook

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. trwałej i skutecznej współpracy z mediami
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. przygotowywania materiałów atrakcyjnych dla mediów
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. rynku mediów i pracy dziennikarza


KOSZT SZKOLENIA

Koszt szkolenia w wysokości 250 zł netto (+23% podatek VAT) obejmuje materiały szkoleniowe,
certyfikat udziału w szkoleniu oraz serwis kawowy.

 

Media społecznościowe (social media) to nie tylko Facebook! Wiele firm i instytucji wychodzi jednak z założenia, że jeśli nie ma ich na Facebooku, to nie ma ich w ogóle w Internecie. I coś w tym jest… Facebook to świetne miejsce budowania wizerunku, ale i biznesowych korzyści. Tylko jak je osiągnąć?

CEL SZKOLENIA
Poznanie zasad działania najbardziej popularnego serwisu społecznościowego Facebook, głównie pod kątem budowania wizerunku i osiągania korzyści biznesowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnego warsztatu, popartego praktycznymi przykładami prowadzenia działań w serwisie Facebook. Przewidziano również możliwość omówienia indywidualnych przykładów uczestników szkolenia.

DLA KOGO?
– dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
– dla pracowników działów marketingu i PR
– dla osób odpowiedzialnych w firmach za obszar sprzedaży
– dla wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem serwisu Facebook

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. komunikacji w serwisie Facebooku
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. potencjału reklamowego Facebooka
– zdobycie praktycznej wiedzy dot. mierzenia efektywności z obecności na Facebooku

KOSZT SZKOLENIA
Koszt szkolenia w wysokości 350 zł netto (+23% podatek VAT) obejmuje materiały szkoleniowe,
certyfikat udziału w szkoleniu oraz serwis kawowy.

* * *

Warunkiem udziału w szkoleniach jest przesłanie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.07.2013 r. formularza zgłoszeniowego (na adres email: [email protected]) oraz wniesienie opłaty za szkolenie na wskazane w formularzu zgłoszeniowym konto bankowe.

Weź udział w obydwu szkoleniach i zapłać mniej! 540 zamiast 600 zł! Nie zwlekaj i zdecyduj się już dziś.  Zgłoszenia przyjmujemy do 02.07.2013 roku. Szczegóły uzyskać można pod numerami telefonów: 533 362 362 i 507 099 957.

 
 
Część I – Skuteczne relacje z mediami

04.07.2013r., w godz. 9:00 – 15:30, Media Room Raciborskie Media – Racibórz, ul. Klasztorna 12. Cena: 250 zł netto. Dla każdego uczestnika reklama prasowa w GazetaInformator.pl w o wartości 250 zł GRATIS!

Cześć II – Biznesowe korzyści z Facebooka

05.07.2013r., w godz. 9:00 – 15:30 – Media Room Raciborskie Media – Racibórz, ul. Klasztorna 12. Cena 350 zł  netto. Dla każdego uczestnika 3-miesięczna reklama internetowa w portalu raciborz.com.pl o wartości 250 zł + 1 godzina indywidualnych konsultacji dot. komunikacji Twojej firmy w mediach społecznościowych!

/Artykuł sponsorowany/

- reklama -

7 KOMENTARZE

  1. MISA???? ŁAŁ….. DYREKTOR / ZARZĄDZAJĄCY AGENCJĄ…. A ILU LUDZI POD TYM D Y R E K T O R E M ? BRZMI JAKBY TO CO NAJMNIEJ FIRMA ZATRUDNIAJĄCA SETKĘ FACHOWCÓW Z MISĄ-SPECJALISTA NA CZELE BYŁA………. Więcej powietrza miso nabrać nie mogłeś? :]]]

  2. O taaaaaak, specjalista niesamowity! jak mnie wkurza takie pieprzenie, to ilu panie dyrektorze miso ma pan parcownikow, komu pan dyrektoruje? pompowac każdy potrafi, nie kazdy niestety wie ze to podpucha

  3. Misa jest profesjonalistą i ci, którzy są przeciwko niemu chyba nie wiedzą nic o marketingu i zarządzaniu. Nie mowię o nim, jako o człowieku prywatnym, ale o szefie.

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj