Od poniedziałku rano klienci starostwa są obsługiwani w nowym Biurze Obsługi Klienta. Budowa budynku kosztowała 719,5 tys. zł.
Przychodzący do urzędu klienci mogą pobrać wszystkie obowiązujące wzory wniosków i druków, uzyskać dokładne informacje na temat sposobu załatwiania spraw, kompetencji poszczególnych wydziałów i referatów oraz zakresu ich działania. Stąd także windą mogą dostać się na wyższe kondygnacje budynku.
Biuro prowadzone jest przez doświadczonych pracowników urzędu i jest otwarte:
– poniedziałek, środa, czwartek 7:30 – 15:30
– wtorek 7:30 – 17:00
– piątek 7:30 – 14:00
Na klientów starostwa czeka duża ilość miejsc postojowych, w tym stanowiska dla osób niepełnosprawnych wraz z telefonem, który umożliwi kontakt poprzez Biuro Obsługi Klienta z wybranym referatem, oraz stojaki na rowery. Klienci mogą także korzystać z punktu Hotspot.
Warta 719,5 tys. zł inwestycja była realizowana od października ubiegłego roku i została sfinansowana ze środków własnych Powiatu Raciborskiego. Dziś pierwszy klient urzędu otrzymał z rąk Starosty Raciborskiego zestaw promocyjny, a od Sekretarz Powiatu – różę.
publ. /ps/