Kilkadziesiąt video autorstwa pracowników marketingu Rafametu poświęconych działaniu ich obrabiarek można znaleźć na Youtube.
Zachodnie koncerny od wielu lat wiedzą, że wideo jest świetnym narzędziem marketingu. Wiedzą również, że najlepszą i najtańszą drogą do zainteresowania szerokiej publiczności coraz częściej stają się media społecznościowe (7 najczęściej wykorzystywanych to: facebook – 94 procent firm, Twitter – 83 procent, Linkedln – 71proc., Youtube – 57 proc. Blogging – 55 proc., Google+ – 54 proc. i Pinterest – 47 proc.).
Filmiki z Rafametu pokazują, z jak potężnymi maszynami mają na co dzień do czynienia (autor video – Rafamet)
Dzisiaj w ten sposób reklamuje się już nie tylko towary i usługi. Dzięki krótkim filmikom można pokazać jak wielkie drzemią możliwości w firmie. To wspaniały instrument dla ukazania światu potęgi maszyn należących do przedsiębiorstwa. Ruchomy obraz dostarcza również wyobrażenia, jak wielkim kunsztem i doświadczeniem muszą się wykazywać pracownicy je obsługujący. Fachowcy z branży (CS Digital Productions LLC – firma z Mississippi istniejąca na rynku już od 1988r.) wskazują, że dla firmy przemysłowej wideo jest dużo bardziej efektywnym i potężnym narzędziem niż jakikolwiek tekst. Obraz pokazuje, w jaki sposób firma działa i co czyni dane produkty, albo usługi godnymi tego, by opowiedzieć ich historię. Filmy wrzucają do sieci również polskie przedsiębiorstwa. Rafamet z Kuźni Raciborskiej od kilku lat prezentuje pracę swoich obrabiarek na Youtubie. Obrazy stalowych potworów pracujących ogląda nawet spora grupa liczba ludzi. Dla przykładu demonstracje działania obrabiarki UBF 112 N liczba wyświetleń sięgnęła 23 747. Nowsze filmiki demonstracyjne (np. obraz obrabiarki UDA 125 N z maja 2014r.) zaopatrzone są już w profesjonalnie wykonaną grafikę oraz dynamiczny podkład muzyczny.
/l/
(Dane dotyczące wykorzystania portali społęcznościowych dotyczą krajów anglosaskich)
Źródła
http://www.socialmediaexaminer.com/SocialMediaMarketingIndustryReport2014.pdf
http://www.csdigitalproductions.com/#!corporateindustrial-promo-videos/c14z9
Dlaczego pod artykułem o AZS Rafako nie można dodawać komentarzy?
drobna pomyłka, już naprawione
A co takiego chciałeś napisać, że się tak zbulwersowałeś?