Wrocław, Poznań, Katowice, Radom, Łódź i Częstochowa – na terenie tych miast Racibórz będzie promował tereny inwestycyjne tzw. „nowej strefy”.
Kampania outdoorowa to kolejny, po aktywnej współpracy z Polską Agencją Informacji i Handlu, Śląskim Centrum Obsługi Inwestora czy Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną, pomysł na zainteresowanie potencjalnych inwestorów i przedsiębiorców raciborską ofertą terenów inwestycyjnych. W jej ramach, już w lutym, billboardy zachęcające do inwestowania w Raciborzu pojawią się przy głównych ulicach, centrach handlowych, lotniskach i trasach wylotowych największych polskich miast.
– Wdrażana kampania to krok w kierunku zmaksymalizowania zasięgu promocji naszych terenów i dotarcia do jak największej liczby potencjalnych inwestorów. To także przetarcie szlaków i sprawdzenie, które kanały dystrybucji informacji mają największą skuteczność. Wkrótce ruszymy z kampanią telewizyjną. Spot promujący nasze tereny będzie emitowany na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce – wyjaśnia raciborski magistrat.
Racibórz podejmuje szereg działań zmierzających do pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych. Dzięki temu, sprzedane zostały tereny w ramach KSSE (tzw. „starej strefy”). W grudniu 2016 roku, z uwagi na duże zainteresowanie terenami, strefę rozszerzono o kolejne tereny przy ul. Cecylii/Gospodarczej. To w sumie 10 działek o łącznej powierzchni 7,5 ha. Dwie największe znalazły już nabywców. Rozstrzygnięcie przetargu na dwie kolejne działki planowane jest 29 stycznia.
Prace związane z uzbrojeniem nowo włączonego terenu zrealizowano przy wsparciu finansowym w ramach RPO WSL. Wartość projektu to ponad 3,8 mln zł, z czego dofinansowanie stanowi ponad 2,3 mln zł. Również kampania billboardowa realizowana jest w ramach projektu „Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield, poprzez uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Reklama nieruchomości inwestycyjnych przy ul. Cecylii i Gospodarczej będzie pojawiać się do końca czerwca tego roku rotacyjnie w wybranych przez Miasto Racibórz lokalizacjach na doświetlanych billboardach o powierzchni 48 m2. Lokalizacje billboardów przedstawiamy poniżej.
1. Tablica przy ul. Kwiatkowskiego we Wrocławiu, która łączy miejsce Parku Handlowego Bielany Wrocławskie z centrum miasta. Reklama na łuku drogi, widoczna z odległości 500 metrów.
2. Reklama we Wrocławiu przy drodze wyjazdowej z Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice, w odległości 1500 m od lotniska i 9 km przed centrum miasta.
3. W Poznaniu na ul. Krzywoustego – tablica przy jednej z głównych ulic miasta. Reklama jest widoczna z 200 metrów.
4. Tablica zlokalizowana przy głównej drodze wjazdowej do Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach – w odległości 700 m do portu lotniczego. Reklama jest widoczna z ponad 400 m.
5. Tablica w centrum Częstochowy, w Alei Wojska Polskiego, przy trasie międzynarodowej nr 1 łączącej Warszawę z miastami GOP.
6. Łódź, Aleja Włókniarzy – lokalizacja znajduje się przy jednej z głównych ulic miasta. W sąsiedztwie znajduje się stacja benzynowa a vis a vis jest hipermarket. Tablica jest ustawiona równolegle do drogi, w rejonie skrzyżowania z ul. Pojezierską, gdzie jest ustawiona sygnalizacja, świetlna co powoduje dłuższą widoczność reklamy.
7. Tablica przy ulicy Czarnieckiego, jednej z głównych ulic Radomia i zarazem przy trasie Warszawa – Kraków. Lokalizacja przy drodze dwupasmowej, bardzo dobrze widoczna kierowcom i pieszym z ponad 300 m.
publ. /k/
Fot. UM Racibórz