Wracają Świeżaki. Tfu! SŁODZIAKI!

„Biedronka” zapowiada kolejny program lojalnościowy. Czy cała Polska znowu oszaleje na punkcie kolorowych maskotek?

„Świeżaki”… Powiedzieć, że ta akcja marketingowa Biedronce się udała, to tak, jakby nic nie powiedzieć. To był majstersztyk marketingu, żadnej konkurencyjnej sieci nie udało się powtórzyć sukcesu marki należącej do portugalskiego giganta Jerónimo Martins. Kolorowe maskotki w kształcie warzyw i owoców doprowadziły miliony Polaków do białej gorączki. Chyba to starsze pokolenia nawet bardziej, niż to młodsze. Ludzie codziennie chodzili do dyskontów sprawdzać czy są nowe maskotki. Znaczki wydawane przy kasach, za które można było „kupić” Świeżaka zbierały całe rodziny i wszyscy znajomi. W osiedlowych sklepach, w kolejce do kasy, bardzo często można było usłyszeć rozmowy w stylu – „Ja mam dwa „czosnki”, mogę się jednym wymienić na „marchewkę”, ale musisz mi dorzucić trzy naklejki!”. Powstawały facebookowe grupy na których rodzice (wiadomo, że nie dzieci), wymieniali się informacjami, do jakiej Biedronki „rzucili” nowe Świeżaki. Zdarzały się nawet przypadki oferowania przez kobiety swoich nagich zdjęć w zamian, za „biedronkową” maskotkę…

- reklama -

Teraz Biedronka postanowiła reaktywować udaną akcję, która swój początek miała już w 2016r. Tym razem zamiast Świeżaków, pojawią się „Słodziaki”!  Według serwisu Wiadomości Handlowe, promocja „Gang Słodziaków” do sklepów trafi już niebawem. Pierwsze reklamy pojawią się jeszcze w tym tygodniu, natomiast sama akcja wystartuje 27 sierpnia i potrwa kilkanaście tygodni.

Aby zdobyć Słodziaka, tak jak w poprzednich akcjach należy zbierać naklejki, które później można wymienić na maskotkę. Dodatkowe naklejki będzie można zdobyć za zakup premiowanych produktów partnerów akcji, jak i dzięki karcie lojalnościowej. W sklepach maja być również dostępne książeczki z opisami przygód Słodziaków. Czyli kilkoma słowy- wszystko po staremu. Tym razem nie będzie maskotek, udających warzywa, będą natomiast pluszowe zwierzęta – na przykład lis, jeż, sowa oraz królik. Łącznie do zebrania będzie sześć zabawek. Pewnie maskotki będą również miały przypisane imiona, tak jak to było w poprzednich edycjach.

Z badań Nielsena, wynika, że dzięki akcji ze Świeżakami 40 proc. ankietowanych odwiedza sklepy sieci Biedronka częściej niż dotychczas. 83 proc. badanych oczekiwało od portugalskiej sieci następnych, podobnych do Świeżaków kampanii lojalnościowych

Czy i tym razem kolorowe maskotki skradną miliony polskich serc, a rodzice tłumnie będą szturmować pobliskie dyskonty z biedronką w logo? Czas pokaże czy dyskont powtórzy po raz kolejny swój gigantyczny sukces.

/EnDe/

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj