– Firma Inpost udostępniła klientom nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów IOS i Android – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem.
Dzięki nowej aplikacji klienci będą mogli na bieżąco śledzić swoją przesyłkę, otrzymywać powiadomienia w postaci statusów paczki, a także w momencie zbliżenia się do Paczkomatu, w którym czeka przesyłka. To nie wszystkie funkcje narzędzia mobilnego. Ponadto, możliwe będzie wyszukanie konkretnego Paczkomatu w okolicy oraz „dzielnie się paczkami”, czyli przesłanie danych do odbioru komuś innemu.
To nie jedyna zmiana Inpostu, która odpowiada potrzebom klientów. Spółka wyposażyła ostatnio blisko 4 tys pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym, które umożliwiają szybsze i precyzyjniejsze wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek.
Poza tym, firma Rafała Brzoski wprowadziła elektryczne samochody dostawcze, pierwsze pojawiły się w Krakowie. Inpost planuje do 2020 roku wymienić 30% swojej floty właśnie o takie pojazdy.
/źródło: wiadomoscihandlowe.pl, oprac. eu/