– Ze względu na Państwa bezpieczeństwo oraz wygodę, prosimy jednak, aby w miarę możliwości korzystać z istniejących kontaktowych kanałów teleinformatycznych – informuje starostwo.
Od poniedziałku 25 maja 2020 r. w Starostwie Powiatowym w Raciborzu przywrócona zostaje możliwość bezpośredniej obsługi klientów.
O czym należy pamiętać?
1. Wciąż można kontaktować się z urzędnikami mailowo, telefonicznie oraz elektronicznie.
2. Nadal istnieje możliwość złożenia dokumentów (bez konieczności rejestracji wpływu) przez skrzynką podawczą ustawioną w wejściu do urzędu.
3. Ze względów bezpieczeństwa i ograniczoną ilość osób oczekujących, termin wizyty należy umawiać telefonicznie lub przez internetowy system rezerwacji terminów pod adresem rezerwacje.powiatraciborski.pl
Lista telefonów do poszczególnych Referatów dostępna jest na stronie starostwa
4. Do właściwego stanowiska obsługi klienci będą przyjmowani pojedynczo.
5. Pomiędzy godz. 11.30 a 12.00 będzie miała miejsce przerwa w obsłudze klientów przeznaczona na dezynfekcję.
6. Z uwagi na ochronę Państwa zdrowia obsługa będzie możliwa z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w szczególności dotyczy to:
– zasłaniania ust i nosa,
– zdezynfekowania dłoni przy wejściu do budynku,
– utrzymania odległości 2 m między osobami przebywającymi w budynku.
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Gamowksiej 3 w Raciborzu nadal jest zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta.
Szczegółowe informacje co do jego funkcjonowania znajdują się na stronie.
/Starostwo Powiatowe w Raciborzu oprac. c/