Członkowie grup mogą promować lokalne firmy, przedstawiać swoje oferty, polecać konkretnych przedsiębiorców czy szukać lokalnie konkretnej usługi. Teraz nasze grupy na Facebooku liczą łącznie ponad 8 tysięcy członków.
Pandemia koronawirusa uderzyła we wszystkie płaszczyzny naszego życia, a jedną z grup, która najmocniej odczuła jej negatywne skutki, jest grupa lokalnych przedsiębiorców. W okresie załamania rynku gospodarczego najbardziej poszkodowane zostały małe firmy i firmy rodzinne. Akcja #kupujlokalnie powstała po to, aby wesprzeć właśnie ich.
Akcja społeczna prowadzona jest przez portal raciborz.com.pl oraz PLUSYdlaBIZNESU.pl, wspierana przez Gazetę Informator. Ideą akcji jest popularyzacja lokalnych produktów i miejscowych przedsiębiorców, a także ratunek lokalnych miejsc pracy. Pamiętajmy, że im więcej kupujemy lokalnie, tym większy przychód generujemy do lokalnego budżetu. Zamiast kupować w hipermarketach z obcym kapitałem, warto odwiedzić warzywniak za rogiem. Co zyskali uczestnicy akcji?