Hejt w biznesie. „Konsekwencje są bardzo dotkliwe”

praca stres
Fot. freepik.com

42% konsumentów jest przekonanych, że widziało w internecie fałszywe recenzje na temat firm oraz ich produktów czy usług.

Hejt w internecie dotyka wszystkich – mniejszości, celebrytów, indywidualne osoby, a nawet dzieci. Zazwyczaj są to złośliwe lub agresywne komentarze, obraźliwe grafiki czy nieprawdziwe opinie. Także przedsiębiorcy coraz częściej padają ofiarą hejtu w sieci. Obraźliwe posty czy fałszywe recenzje zazwyczaj nie są wynikiem niezadowolenia klientów, lecz działania konkurencji, która decyduje się na atak hejterski jako sposób na wzmocnienie swojej pozycji na rynku.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj