Głównie młodzi przedsiębiorcy wysłuchali ciekawego wykładu przekrojowego o mediach społecznościowych, o żelaznych zasadach i trendach.
„Czwartki z social media” zostały zapowiedziane przez gościa Kubę Nagórskiego – specjalistę z dziedziny mediów zintegrowanych. W ciekawy sposób prelegent nawiązał do tradycji spotkań czwartkowych, na których przy piwie mówi się o biznesie, o marketingu, gdzie buduje się relacje biznesowe. Z wielkich miast czwartkowe spotkania powoli przenoszą się do mniejszych ośrodków, takich jak Racibórz. Nagórski przekonywał, że jeśli spotkania, które dziś zainaugurował, staną się regularne, zbuduje to społeczność biznesową o wspólnych zainteresowaniach. Tematem głównym jednak były social media, na temat których w bardzo ciekawy i przekrojowy sposób brylował gość spotkania. Mogliśmy usłyszeć o tym, że w Polsce mamy około 18 mln użytkowników facebooka, że Google + praktycznie nie działa choć wpływa na pozycjonowanie, oraz o mniej docenianych biznesowo mediach takich jak Instagram czy youtube.
Po prelekcji pojawiło się wiele pytań z sali, co dowodzi, że na poruszanie tematyki mediów społecznościowych jest spore zapotrzebowanie.
Ciekawostką była rysunkowa relacja z wykładu, którą w trakcie robiła Anna Parzonka. Autorka właśnie założyła działalność gospodarczą, w ramach której planuje wykonywać taką ikonograficzną formę konspektu z prelekcji, szkoleń i spotkań.
/i/